Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، روز گذشته بود که سخنان قابل‌تأمل و واکنش تعجب‌برانگیز رئیس شورای شهر سمنان درباره سوءاستفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان سمنان در رسانه‌ها خبرساز شده بود.

سیدمسعود سیادتی در نطقی در شورای شهر سمنان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان را که به‌واسطه سوءاستفاده از سهمیه واکسن پاکبانان و احراز تخلفش برای ستاد کرونای استان سمنان از مسؤولیت برکنار شده بود، «پاکبان بزرگ» نامید و او را توصیف‌هایی چون مدیر جهادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خطاب کرد.

اما گویا این سخنان قابل‌تأمل همچنان ادامه دارد و عباس طالب‌بیدختی، عضو شورای شهر سمنان در دفاع از مدیرعامل برکنارشده سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان می‌گوید: ستاد کرونای کشوری وقتی نامه‌ای ابلاغی می‌کند، تشخیص پاکبانان با شهرداری و شورای شهر است که کادر کدام است!

او ادامه می‌دهد: این‌ها خلاف نکرده‌اند، شاید برداشت اشتباه بوده است. رئیس پاکبانان به اعتقاد من اصلاً اشتباهی نکرده است. او به‌عنوان یک فرمانده جهادگر به صحنه آمده و با شجاعت واکسن زده است.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پیش از اتفاق سوءاستفاده از واکسن کرونا در سمنان، تجربه برخورد قاطع با این تخلف در نقاط دیگر کشور وجود داشته است.

معاون اول رئیس‌جمهور در همین زمینه دستور می‌دهد: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد. این فرد به‌سرعت باید از مسؤولیت کنار گذاشته شود.

از طرفی، طبق نامه مصرح شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبوده‌اند و این واکسن ویژه «پاکبانان» بوده است.

به نظر می‌رسد عدم اشراف به مکاتبات اداری و قوانین مصرح در شورای شهر سمنان و تفسیر به رأی قوانین یکی از مشکلاتی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن شورای شهر وزارت بهداشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان واکسن کووید ۱۹ کووید ۱۹ پاکبانان شورای شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم