Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه انرژی جهانی وست‌ وود می‌گوید تا سال 2022 در خارج از چین تصمیم نهایی سرمایه گذاری بر مزارع بادی فراساحلی تا 57 درصد در خارج از چین رشد می کند.

به گزارش «انرژی امروز» گروه انرژی وست وود تحلیل تخصصی از بازار انرژی و شرکت های فعال در این زمینه ارائه داده است و بر اساس گزارش این گروه تصمیم گیری نهایی (FIDs) پروژه های مزارع بادی در خارج از سرزمین اصلی چین در 18 ماه آینده در مقایسه با بازه زمانی 2019 تا 2020 رشدی برابر با 57 درصد را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاهد اضافه شدن 20.4 گیگاوات ظرفیت جدید تولید برق خواهیم بود که یک سوم از این مقدار را بازارهای نوظهوری چون ایالات متحده، ویتنام و کره جنوبی از آن خود کرده اند.

وست وود در بخش دیگری از گزارش خود می گوید که با بررسی بازار مزارع بادی فراساحلی از سال 2006 تا کنون به این نتیجه رسیده است که این بازار هنوز بازار جوانی است و ایجاد  زیرساختهای جدید مزارع بادی به دلیل کاهش قیمت نفت و گاز و کاهش تقاضا برای سوخت های فسیلی سرعت گرفته است.

با این حال در این گزارش آمده است که ساخت مزارع بادی فراساحلی مهندسی پیچیده و تجهیزات و شناورهای جدید و مدن نیاز دارد.

برچسب هاانرژی امروز چین مزرعه بادی فراساحلی وست وود (Westwood)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز چین مزرعه بادی فراساحلی وست وود Westwood آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • پیامدهای استفاده از پلاستیک در مزارع
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است