Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش چند قلاده سگ ولگرد در شاهین شهر از توابع استان اصفهان به یک مرد ۳۹ ساله حمله کردند و  سبب مرگ او شدند.

 این حادثه روز دوشنبه گذشته در زمین‌های بایر اطراف اتوبان "معلم" در نزدیک طرح مسکن مهر شاهین شهر اتفاق افتاد و در جریان آن مرد ۳۹ ساله بر اثر حمله حدود هشت قلاده سگ وحشی دچار جراحت‌ شدید شد و در دم جان باخت ویک مرد ۴۳ ساله‌ نیز در این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و عذرخواهی از شهروندان شاهین شهری، افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و ارتباطی شهرستان شاهین شهر و وجود مراکز مختلف و صنایع و موقعیت شهرک چرم شهر و پسماندها، بستر برای اجتماع اینگونه حیوانات نظیر سگ و گربه ولگرد وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهین شهر با معضل و مشکل وجود حیوانات ولگرد و بلاصاحب مواجه است ادامه داد: با توجه به چارچوب‌ها و ضوابط اجرایی، کارگروهی به‌عنوان کارگروه کنترل حیوانات ناقل به انسان در ساختار مدیریتی شهرستان با مسوولیت شهرداری‌ها وجود دارد  که مدیریت آن بر عهده شهرداری مرکز شهرستان قرار دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت:رسیدگی به این مساله تلخ و ناگوار در حوزه مسوولیت مدیریت شهری و بطور خاص شهرداری مرکز این شهرستان است.

وی اضافه کرد: روز گذشته جلسه اضطراری با حضور بخشداران و شهرداران  شهرهای مختلف شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد و با توجه به اهمیت موضوع و بحث امنیت جسمی، فیزیکی، سلامت و جان شهروندان هماهنگی و تاکیدهای لازم انجام شد و دستورات انتظامی و قضایی لازم در این زمینه  توسط دادستان شهرستان صادر شد.

تاجمیری تاکید کرد: از همه شهرداری‌ها، بویژه شهرداری مرکز شهرستان شاهین شهر انتظار داریم که این مساله را بطور جدی پیگیری کنند و اقدامات لازم در خصوص دستورالعمل زنده گیری سگ‌ها و رفع این مشکل را انجام دهند.

شهرستان شاهین شهر در شمال استان و ۲۰ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان مراکز جمع آوری سگ های ولگرد شاهین شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان شاهین شهر اصفهان شاهین شهر اخبار کنکور شهرستان شاهین شهر شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عبدالمطلب رهنما گفت: در کارگروه مدیریت پسماند شهر‌های صدرا، بیضا، اردکان و هماشهر که با حضور شهرداران این شهر و سرمایه گذاران در حوزه پسماند در شهرداری اردکان تشکیل شد و درباره مشکلات امحا و دفن زباله و آخرین وضعیت پسماند در سطح شهر‌های مذکور بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد با توجه به اینکه شهرداری اردکان طرح مطالعه جامع پسماند را دارد سایر شهرداری‌ها نیز نسبت به تهیه این طرح اقدام کنند.

شهردار اردکان افزود: در این نشست همچنین مقرر شد دبیرخانه‌ای در یکی از شهرداری‌ها تشکیل و جلسات هر دو هفته یک بار به میزبانی یکی از شهرداری‌ها تشکیل شود.

رهنما ادامه داد: همچنین قرار شد سرمایه گذار نیز با توجه به توان لازم و بهره گیری از علوم روز، امحای زباله در مناطق فوق الذکر انجام و بسته پیشنهادی پس از دو ماه برای سیر مراحل قانونی و گرفتن مجوز لازم تهیه تا سایت دفن زباله مدرن و به روز توسط سرمایه گذار با همکاری شهرداری صدرا، بیضا، اردکان و هماشهر راه اندازی شود.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: توسعه و افزایش دفن بهداشتی پسماند کمک بسیاری در خصوص حفاظت از محیط زیست، کنترل شیرابه حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب‌های زیرزمینی و رودخانه‌ها و همچنین ایجاد مرکز زباله و برگشت سرمایه خواهد داشت.

در شهر اردکان روزانه بیش از ۱۳ تن زباله تولید می‌شود و با توجه به اینکه شهر اردکان یک شهر توریستی و تفریحی است در روز‌های پنج شنبه و جمعه و روز‌های تعطیل تولید زباله به ۲۱ تا ۲۳ تن هم می‌رسد.

در حال حاضر به علت نبود سایت مناسب دفن زباله در شهرستان سپیدان شهرداری اردکان با پرداخت هزینه به شهرداری شیراز روزانه زباله‌های شهر اردکان را با ماشین‌های جمع آوری زباله بارگیری و در مرکز دفن زباله برم شور که متعلق به شهرداری شیراز است تخلیه و امحا می‌کند.

دیگر خبرها

  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است