Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از پیشرفت سریع پروژه ساخت اولین مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند در شهر اصفهان خبر داد.

رحیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته میان سازمان مدیریت پسماند شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان، عملیات ساخت این مرکز در موزه علوم و فنون آموزش و پرورش کلید خورده و هم اکنون مراحل عمرانی و نرم افزاری آن موازی با هم پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احداث این پروژه، افزود: ساخت این مرکز در فضایی به مساحت ۱۷۰ متر مربع کلید خورده و دارای محیطی چند بخشی برای آموزش‌های پیوسته و فرآیند محور مدیریت پسماند در قالب ابزارها و روش‌های متنوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به تکنیک‌های آموزشی این مرکز تصریح کرد: در مرکز هوشمند آموزش‌های مدیریت پسماند، بازدیدکنندگان از مبدأ ورودی در قالب سینمای چندبعدی درکی ملموس از وضعیت محیط زیست و پسماند به دست می‌آورند و پس از عبور از تونلی که برش‌هایی از اطلاعات کلیدی مربوط به مدیریت پسماند را در اختیار آنها قرار می‌دهند وارد فضای آموزشی- نمایشی می‌شوند که در قالب تئاتر، تکنیک کروماکی و دیگر تکنیک‌های نمایشی مباحث آموزشی را به آنها منتقل می‌کند.

وی در خصوص محتوای آموزشی ارائه شده در این مرکز آموزشی نیز اظهار کرد: هرم استراتژیک مدیریت پسماند، اصلی‌ترین الگوی آموزشی برای استخراج محتواها بوده و بر این اساس اجتناب از تولید پسماند، کاهش، بازمصرف و بازیافت پسماندها در ادامه مورد تأکید قرار می‌گیرد تا بازدیدکنندگان در یک فرآیند آموزشی بتوانند این مباحث را به درستی دریافت کرده و با تجربه‌ای نزدیک به واقعیت در محیط آموزشی جذاب، نگرش‌ها و باورهای خود را تغییر دهند.

محمدی در مورد زمانبندی این پروژه نیز گفت: پیش‌بینی شده بتوانیم تا پایان اردیبهشت ماه فاز عمرانی پروژه و ساخت محتواها را به پایان برسانیم و در ادامه با استقرار سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری در این محیط آموزشی و مهیا شدن شرایط، پذیرای بازدیدکنندگان باشیم.

کد خبر 489846

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان کلانشهر شهر آموزش پسماند شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک