Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد شاهرخی گفت: امروز مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۲۰هزار بسته معیشتی در سطح استان قزوین در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز(چهارشنبه) در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه سال ۱۴۰۰ که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با شیوع کرونا آغاز شده و اجرای سه مرحله از این رزمایش در ماه رمضان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرحله نخست رزمایش همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مرحله دیگر رزمایش نیز در عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در مرحله نخست، پنج هزار بسته معیشتی در کنار سایر بسته‌ها در سطح استان توزیع شده است؛ امروز نیز مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) 20 هزار بسته در سطح استان توزیع می‌شود.
شاهرخی یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی از روز گذشته در استان آغاز شده است و طی امروز و فردا در حوزه‌های مقاومت بسیج ادامه دارد؛ همچنین 20هزار بسته دیگر در پایان ماه مبارک رمضان توزیع و به نیازمندان تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به آمار کمک هزینه جهیزیه نیازمندان اذعان کرد: تأمین جهیزیه نیازمندان را در سال‌جاری مدنظر داریم که 56 هزار خانوار آسیب‌دیده از کرونا در این بین شناسایی شده‌اند.


    فعالیت بیش از 800 گروه جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا
این مقام مسئول بیان کرد: بسته‌های معیشتی توسط خیرین و معتمدان تهیه می‌شود و این امر فعالیت ارزشمندی بوده و به نوعی فرهنگ ایثار، نوع دوستی و انفاق است که در جامعه هر روز بیشتر از گذشته زنده‌تر و بالنده‌تر می‌شود.
شاهرخی با اشاره به اقدامات سپاه در طرح شهید سلیمانی ادامه داد: این طرح یک فعالیت مشترک با کادردرمان بوده که برکات بسیاری را به همراه داشته است؛ البته در شروع سال جدید زحمات طرح نادیده گرفته شد و شرایط موجود را رقم زد.
وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر درمان و سایر مسئولان استان امیدواریم در آینده شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا در استان باشیم و جشن ریشه‌کنی ویروس کرونا را در کشور برگزار کنیم.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شناسایی نیازمندان، اجرای طرح شهید سلیمانی و فعالیت گروه‌هایی جهادی از جمله اقدامات صورت گرفته سپاه در حوزه مقابله با کروناست؛ بیش از 800 گروه جهادی در مناطق شناسایی شده استان حضور دارند.
      اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در عید سعیدفطر
سرهنگ علیرضا حیدری نیز در این رزمایش ظهار کرد: توزیع دو هزار بسته در اول ماه رمضان بین محرومین و توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته طی امروز پیش‌بینی شده است که شاهد حضور چهار حوزه مقاومت برادران و پایگا‌های آنها در این رزمایش هستیم؛ مابقی حوزه‌ها در حوزه‌ها و پایگاه‌های خود در سطح شهر قزوین اجرا می‌شود.
وی افزود: اجرای مرحله سوم رزمایش در عید سعید فطر پیش‌بینی شده که دو هزار و ۵۰۰ بسته در رده‌های حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین بیان کرد: سپاه ناحیه امام حسن(ع) در ماه مبارک رمضان توزیع هفت هزار بسته در سطح شهر قزوین را پیش‌بینی کرده است.
حیدری در پایان گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها نقش آفرین بوده و رده‌های بسیج در تمام مکان‌های که لازم باشد در کنار سایر دستگاه‌های خدمت رسان، خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسن مجتبی ع رزمایش کمک هزار بسته پیش بینی حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد