Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد ستاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش ایران همدل و همکاری مناسب موسسه‌های خیریه گفت: این بسته‌های غذایی بین خانواده‌های زیر پوشش در شهرستان‌های اردبیل، انگوت، بیله‌سوار، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و کوثر به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) توزیع خواهد شد.

وی افزود: موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل در راستای پویش ایران همدل این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن و اقلام دیگر را با ارزش در مجموع سه میلیارد ریال تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: مردم خیر و روزه‌دار استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در قالب بسته‌های غذایی، معیشتی و بهداشتی از جمله ماسک به موسسه‌های خیریه زیر پوشش بهزیستی، اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی شهرستان‌ها تحویل دهند تا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.

وی اضافه کرد: مردم خیر استان اردبیل همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۱۷۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز یا به موسسه‌های خیریه و اداره‌های بهزیستی تحویل نمایند.

نزدیک به ۵۸ هزار نفر از جمله ۳۸ هزار توانخواه در حال حاضر از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری بهزیستی در استان اردبیل بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان اردبیل کمک های مردمی اردبیل همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی اردبیل کمک های مردمی اردبیل همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود