Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@19:20:19 GMT

لایپزیگ برای ناگلس مان جانشین انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۳۳۲

لایپزیگ برای ناگلس مان جانشین انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، از روز گذشته که ناگلس مان اقدام به ترک آر.ب لایپزیگ در پایان فصل جاری کرد و با بایرن مونیخ قراردادی ۵ ساله امضا کرد، تلاش باشگاه لایپزیگ برای انتخاب جانشین آغاز شد.

در این ارتباط اولیور مینتسلاف، رئیس هیات مدیره باشگاه لایپزیگ در کنفرانس خبری روز گذشته اعلام کرد ۳ گزینه برای جانشینی مد نظر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هفته نامه کیکر در شماره امروز خود گزارش کرد کار انتخاب جانشین انجام شده و «جسه مارش» زمام امور آر.ب لایپزیگ را برعهده می گیرد.

این نشریه نوشت از آنجایی که ردبول زالتسبورگ و آر.ب لایپزیگ زیر مجموعه خانواده بزرگ رد بول هستند، تیم آلمانی مربی آینده اش را از ردبول برگزیده است.

مارش در سال های ۲۰۱۸  و ۲۰۱۹ در تیم ژرمنی به عنوان دستیار رالف رانگنیک کارکرده است.

او آمریکایی مهاجر به اتریش است و در مدرسه فوتبال  ردبول مدارج ترقی تا سرمربیگری را پیموده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی درشهر اصفهان با حدود ۲۱ میلی متر گزارش شده است.
نوید حاجی بابایی، عمده بارش‌های این مدت را در غرب استان بیان کرد و افزود: همچنین در شهر‌های نائین سه ونیم، کبوتر آباد اصفهان ۱۷ ونیم، خوانسار ۱۳ و یک دهم میلی متر، نجف آباد ۱۲، زرین شهر ۲۰ و سه دهم، کوهپایه ۱۷ و یک دهم، چوپانان ۹ و ۹ دهم بیشترین میزان بارندگی شب گذشته را به خوداختصاص داده اند.
وی افزود: سامانه بارش‌های رگباری همراه با رعد وبرق امروز در ساعات بعد از ظهر واوایل شب بیشتر در غرب و مرکزاستان منجر به روان آب وسیلاب‌های محلی می‌شود و فردا شنبه از شدت ناپایداری‌ها کم و وزش باد شدید وتندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر