Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@21:33:46 GMT

تمدید مهلت واکسیناسیون بیماران خاص خوزستان تا فردا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۴۸۹

تمدید مهلت واکسیناسیون بیماران خاص خوزستان تا فردا

تین نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مهلت مجدد برای واکسیناسیون بیماران خاص در اهواز و شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فراخوان دو روزه واکسیناسیون بیماران خاص در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تعداد ۳ هزار و ۳۲۰ نفر شامل بیماران MS، هموفیلی، تالاسمی ماژور، سیکل سل، پیوند اعضا و دیالیزی واکسن دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: تعداد کل بیماران خاص در شهرهای حوزه دانشگاه ۵ هزار و ۱۱ نفر است؛ افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌اند فردا پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی و مدارک بیماری خود از ساعت ۹ تا ۱۲ در اهواز به دانشگاه علوم پزشکی اهواز سالن ورزشی شهید زکوی و در شهرستان‌های تابعه به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: واکسیناسیون بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان