Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:24:34 GMT

مظفری: AFC به دنبال بهانه از فوتبال ایران است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۵۰۷

مظفری: AFC به دنبال بهانه از فوتبال ایران است

به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرد که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سیستم کمک داور ویدئویی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ استفاده می‌شود.

این در حالی است که هنوز مکان دقیق مسابقات مرحله پایانی مشخص نیست و معلوم نیست که با توجه به این قانون، تکلیف میزبانی کشورهایی که فاقد این سیستم هستند، چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید مظفری داور پیشکسوت ایران روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد این موضوع گفت: استفاده از این سیستم الزاماتی دارد و داورها باید آموزش‌های لازم را بابت این موضوع ببینند. همچنین برای استفاده از VAR باید زیر ساخت لازم را جهت استفاده از این سیستم داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چند سال است که فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند که از فصل بعد مسابقات از VAR رونمایی خواهد شد، افزود: استفاده از این موضوع هفت گام اساسی دارد. فدراسیون چندین بار برای داوران کلاس‌های لازم را برگزار کرد اما ملزومات استفاده از این ابزار، تنها برگزاری کلاس نیست. من فکر نکنم حتی برای لیگ آتی هم استفاده از این سیستم در لیگ ایران عملی شود.

داور پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا ممکن است نداشتن زیر ساخت برای استفاده از سیستم VAR به منزله از دست رفتن میزبانی نمایندگان ایران شود، یا خیر، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال بهانه از فوتبال ایران است. آنها همین‌طور حق طبیعی ما را که میزبانی است، نمی‌دهند. مگر در مسابقات ملی از VAR استفاده می‌شود که میزبانی ما را گرفتند؟

وی اضافه کرد: فدراسیون سابق ما قدرت لازم را در کنفدراسیون نداشت و این موضوع خیلی به ضرر فوتبال ما تمام شد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 کنفدراسیون فوتبال آسیا پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 کنفدراسیون فوتبال آسیا اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا