Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مشخص نیست چند نفر از بازیکنان فعلی پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی می کنند.

به گزارش طرفداری، شاید اگر فصل قبل چند بازیکن به یک باره پرسپولیس را ترک نمی کردند، سرخ پوشان به راحتی می توانستند با شکست اولسان عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.

جدایی چهره های ثابت و تاثیر گذاری چون شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور, علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی همراه با محرومیت عیسی آل کثیر باعث شد پرسپولیس در عین شایستگی دیدار فینال را مقابل اولسان ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین تجربه تلخ باعث نگرانی بیش از حد هواداران پرسپولیس به خاطر جدایی احتمالی برخی از ستاره های فعلی شده است. طی هفته های اخیر خبرهای زیادی در مورد جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان بابت رقم پیشنهاد بالای تیم های قطری به گوش می رسد. هرچند نوراللهی هنوز اظهار نظری در این خصوص نداشته و کنعانی زادگان نیز در یک پیام اینستاگرامی حضورش در الاهلی را تکذیب کرد و البته مدعی شد پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر دارد ولی قراردادی نبسته است. اما تجربه نشان داده روی وعده هیچ بازیکنی نمی توان حساب کرد. کما این که شجاع خلیل زاده مدعی شده بود تمایل دارد با پرسپولیس به عشق هواداران قرارداد ۶ ساله امضا کند اما در نهایت از پرسپولیس جدا شده و راهی الریان شد.

به تمام این ها اضافه کنید هنوز وضعیت کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و سیدجلال حسینی برای تمدید قرارداد مشخص نشده و شایعاتی غیر رسمی حکایت از آن دارد که این ۳ بازیکن برای تمدید قراداد نیاز به مجوز یحیی گل محمدی دارند. ضمن این که قرارداد ۶ ماهه شهریار مغانلو نیز تا مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که شهریور ماه برگزار می شود به پایان می رسد و معلوم نیست باشگاه می تواند برای ادامه همکاری با این بازیکن نظر باشگاه پرتغالی را جلب کند یا نه.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس که از نقل و انتقالات فصل گذشته تجربه خوبی ندارند به شدت نگران وضعیت آینده تیم محبوب شان برای مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشند.

به راستی از تیم فعلی پرسپولیس چند بازیکن این تیم را در مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی خواهند کرد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مرحله بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند