Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است تیمش شرایط سختی را پشت سر گذاشته و از نظر روحی روانی قوی است.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی عقب افتاده این تیم با گرانادا حاضر شد و در مورد شانس صدرنشینی بارسلونا و کورس قهرمانی لالیگا صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس خبری گفت:

ما می دانیم که می توانیم صدرنشین لالیگا شویم و چنین چیزی قابل دستیابی است اما اول باید بازی مان را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به گذشته نگاه کنید، این یک وضعیت غیر منتظره است. جنگیدن برای قهرمانی لالیگا چیزی بزرگ و فوق العاده است که ما آن را انجام داده ایم. تمام بازی ها مهم هستند. ما تا کنون نیز تحت فشار زیادی بوده ایم، چرا که نمی توانیم شکست بخوریم. ما به همه امتیازات ممکن نیاز داریم. ما می دانیم که این مبارزه ای بین چهار تیم برای قهرمانی لالیگا است. تیمی که صدر جدول لالیگاست، شانس اصلی قهرمانی است و ما هنوز در صدر نیستیم.

بازگشت هواداران زیبا و مهم است. داشتن جمعیتی که طرف تو هستند، مهم است و باعث می شود بازی ها بهتر شوند. در هلند بازی هایی را دیدم که با حضور چند هزار هوادار برگزار شد و این گونه بازی ها هیجان انگیز تر هستند. ما دلتنگ هوادارانمان هستیم. امیدواریم به زودی هواداران به استادیوم برگردند.

افراد زیادی می گویند که ما اکنون شانس اصلی قهرمانی هستیم اما ما این طور فکر نمی کنیم. هیچ بازی آسانی وجود ندارد، تیم این درس را گرفته که باید بازی به بازی پیش برویم. نباید به خاطر این احتمال که می توانیم قهرمان لالیگا شویم، از خود بی خود شویم. ما یک روش مشخص برای تمرینات و آماده سازی برای بازی ها داریم و برای بازی فردا چیزی متفاوت نخواهد بود. بازیکنان می دانند که در بارسا باید چیزهایی را ببرید. ما رهبران و بازیکنان باتجربه ای داریم و آن ها باید تجربه خود را به جوانان منتقل کنند.

گریزمان یکی از بازیکنان تیم است و خیلی تمرین می کند. او احتمالاً در این فصل بدشانس بوده است و حال اعتماد به نفس بیشتری دارد. اگر گریزمان کمبود اعتماد به نفس داشت، نمی توانست آن گل اول مقابل ویارئال را به ثمر برساند. سیستم چرخشی؟ شرایط برای بازیکنانی که بازی نمی کنند سخت است اما الان چیزی که مهم است، تیم است. ما با توجه به آمادگی و اطلاعات فیزیکی ای که از هر بازیکن داریم، تصمیم می گیریم.

در مورد کارت های بازیکنان و احتمال محرومیتشان نگران نیستم، این بخشی از فوتبال است که بازیکن محروم داشته باشید. بازی ای که مهم است، بازی فرداست. باید آماده باشید و در بعضی لحظات ریسک نکنید. ما از نظر روحی روانی قوی هستیم، لحظات سختی را داشتیم. ما توانستیم در بازی های مهمی نتیجه را تغییر دهیم و کوپا دل ری این فصل، خودش گویای همه چیز است. ما فقط 6 بازی دیگر داریم و هر تیمی که بر خستگی جسمانی بازیکنانش غلبه کند، قهرمان لالیگا می شود.

پیشنهاد پاری سن ژرمن به مسی؟ من علاقه ای به این موضوع ندارم. اول به خاطر این که نمی دانم این خبر حقیقت دارد یا خیر. امیدوارم لئو در بارسلونا بماند و او باید فوتبالش را اینجا تمام کند چون تمام زندگی اش را در این باشگاه بوده است اما تصمیم بر عهده مسی است. چیزی که اکنون مرا نگران می کند، بازی فردا است.

البته که ما برای فصل بعد در حال برنامه ریزی هستیم و مانند هر مربی و باشگاه دیگری به بهبود تیم فکر می کنیم. ما پنج ماه است که آنسو فاتی را در اختیار نداریم و توانستیم با غیاب او کنار بیاییم و سر کنیم. آنسو فاتی علی رغم سن کمی که دارد، بازیکن مهمی است. خریدهای احتمالی؟ با رامون پلانس و متئو آلمانی روی این موضوع کار می کنیم و بهترین تصمیم را برای باشگاه می گیریم اما در پایان، خواسته ها و شرایط مالی به رییس باشگاه بستگی دارد.

همچنین بخوانید:

پیشنهاد 2 ساله پاری سن ژرمن به لیونل مسی / ادعای مارسلو بچلر

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم