Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از سین دیِگو تریبیون، از دیروز خبر اقدام خودکشی یک مرد در آمریکا به یکی از تیترهای پربازدید تمام رسانه های شاخص دنیا تبدیل شد.

مردی در آمریکا در اقدام به خودکشی، خود را از طبقه نهم یک ساختمان پارکینگ طبقاتی به پایین پرتاب کرد و آن پایین در منطقه «پتکو پارک» سن دیِگو روی زنی که به همراه یکی از بستگانش در حال قدم زدن بود، فرود آمد و زن بخت برگشته در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که اقدام به خودکشی کرده بود اما همان لحظه جان نداد و پس از انتقال به بیمارستان به خاطر جراحات شدید اون نیز جان خود را از دست داد.

این زن ۳۰ ساله در حال قدم زدن در منطقه «ایست ویلج» بود که کمی قبل از ساعت ۱۹:۳۰ مورد اصابت قرار گرفت.

پلیس سن دیگو گفت: یک زن ۲۹ ساله عصر روز یکشنبه در منطقه «ایست ویلج» کشته شد که ظاهراً یک مرد با اقدام خودکشی از طبقه نهم ساختمان پارکینگ پرید و بالای سر او فرود آمد.

«دیو یو» گروهبان پلیس گفت. مقامات عصر روز دوشنبه قربانی را به نام «تیلور دینین کاله» شناسایی کردند. او کمی قبل از ساعت ۷:۲۵ عصر با یک مرد در حال قدم زدن بود. هنگامی که وی توسط مرد در حال سقوط در خیابان«جِی» و خیابان دهم نزدیک «پتکو پارک» مورد اصابت قرار گرفت. یو گفت، این زن در صحنه حادثه فوت شده اعلام شد.

طبق دفتر معاینه پزشکی شهرستان، به نظر می رسد مردی که بر روی قربانی افتاده ۲۰ ساله است و مشاهده شده است که وارد ساختار پارکینگ شده و سپس از نرده بالکن طبقه نهم آویزان شده است. پزشکان او را به مرکز پزشکی «یو سی سن دیِگو» در «هیل کرست» منتقل کردند و در آنجا در ساعت ۸:۱۶ بعد از ظهر درگذشت.

همراه خانم کاله که در کنار او قدم می زد آسیب ندید.

این مامور پلیس آمریکا اوضاع را غم انگیز خواند و گفت: این همان چیزی است که من و همکارانم در مورد آن صحبت می کردیم ... زندگی بسیار غیرقابل پیش بینی و بسیار ارزشمند است.

یکی از اصلی‌ترین معضلات فرهنگی اجتماعی این روزهای جامعه‌ی آمریکا، معضل خودکشی است. معضلی که سالانه ده‌ها ‌هزار آمریکایی را به کام مرگ می‌فرستد و این کشور را در میان ملت‌هایی با بیشترین میزان خودکشی قرار می‌دهد.

این معضل به دلیل گستردگی مشکلات روحی و روانی میان جوانان و نوجوانان آمریکایی، به طور ویژه طی سالیان گذشته در میان آنها ظهور داشته است. همچنین نرخ خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی نیز به دلیل مشکلاتی چون PTSD(اختلال استرسی پس از حادث) طی این سال‌ها بالا بوده است.

در سالِ ۲۰۱۷، نرخِ خودکشی در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر ۱۴.۰ مورد بوده است که نسبت به سالِ 1999  به میزان ۳۳ درصد افزایش داشته است و بالاترین میزانِ ثبت شده از سالِ ۱۹۴۲ (جنگِ جهانیِ دوم) تا کنون بوده است.

میزانِ خودکشی در دورانِ رکودِ بزرگ از این هم بالاتر بود و در سالِ ۱۹۳۲ به رقمِ بی‌سابقه‌ی ۲۱.۹ درصد رسید.

بیشترین افزایش در ایالتِ داکوتای شمالی با ۵۸درصد و کمترین افزایش در ایالتِ دلاویر با ۶ درصد بوده است.
نرخِ خودکشی در مردانِ سفیدپوستِ میانسال بالاتر از همه است.

به گزارش نشریه بلومبرگ، صرفاً در طول سال ۲۰۱۷ تعداد ۱.۴ میلیون خودکشی در کشور آمریکا ثبت شده است! از این تعداد، ۴۴ هزار و ۱۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند یعنی در هر ۱۲ دقیقه یک خودکشی در آمریکا به ثبت می‌رسد!

سالانه نزدیک به ۴۸ هزار آمریکایی به وسیله خودکشی جان خود را از دست می‌دهند. ۳۲۵ نظامی آمریکایی در سال ۲۰۱۸ حین انجام وظیفه خودکشی کرده اند. روزانه ۱۷ کهنه سرباز در آمریکا خودکشی می‌کنند!

خودکشی دومین عامل مرگ و میر میان جوانان آمریکایی پس از سوانح رانندگی به شمار می رود. بر اساس داده‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، میزان خودکشی افراد ۱۰ تا ۲۴ ساله در این کشور، پس از سیر نزولی در حدود دو دهه، ۵۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زن سقوط رسانه خودکشی آمریکا بازتاب رسانه ای یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد مبارزان این جنبش نیرو‌های دشمن صهیونیستی را در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار دادند.

طبق گزارش العهد، رسانه‌های عبری اعلام کردند تعداد کشته شدگان ارتش در عملیات «نتزاریم» به چهار تن افزایش یافت.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: در یک کمین مقاومت در نزدیکی نتزاریم در غزه ۲ سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه «سخت» در غزه خبر داده بودند که منجر به کشته شدن ۲ سرباز ذخیره از لشکر ۹۹ و مجروح شدن شدید هشت نفر دیگر شد.

این رسانه‌ها اشاره کردند: تعدادی از سربازان با هلیکوپتر از محل منتقل شدند و برخی دیگر همچنان در حال مداوا در میدان بودند.

گردان‌های القسام هم اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲