Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شیوا شجاعی رئیس اداره بهزیستی آبادان ، از مساعدت ویژه «جلیل مختار» نماینده مردم آبادان در مجلس در راستای تأمین اعتبار و تهیه یک هزار و پانصد بسته معیشتی به اداره بهزیستی شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌های اهدایی شده در قالب پویش همدلی هستند که میان مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این اداره توزیع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مرحله اول ششصد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: همچنین نهصد بسته معیشتی دیگر در طول ماه مبارک رمضان امسال میان مددجویان و نیازمندان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبادان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی آبادان، ارزش هر بسته را سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در هر بسته اقلام مواد بهداشتی و همچنین مواد غذایی مثل برنج، چای، روغن، تن ماهی، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، سویا، مایع ظرف‌شویی، صابون و شامپو وجود دارد.

شجاعی در ادامه خبر داد: در این راستا نیز مراکز مثبت زندگی در شهرستان آبادان اقداماتی را در این زمینه انجام خواهند داد و در روزهای آینده این امر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: از همه افراد خیر و توانمند درخواست می‌شود که در راستای کمک به افراد نیازمند و مددجو در پویش همدلی با ما همکاری کنند تا در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه سهیم و شریک شوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی ماه مبارک رمضان اداره بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان امروز با تجمع مقابل سردر دانشگاه از خیزش ضد صهیونیستی دانشگاه ههای آمریکا و اروپا اعلام حمایت کردند.

آنان با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه در آبادان بر توقف کشتار مردم غزه، حمایت از خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا و ادامه جنبش های ضد صهیونیستی تاکید کردند. 
اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد آبادان با تجمع در یادمان شهدای این دانشگاه انزجار خود را از رفتار وحشیانه پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید این کشور ابراز و اعلام کردند حکومت آمریکا بر خلاف شعار دموکراسی و آزادی‌های خود تحمل هیچ حرف مخالفی را ندارد هر مخالفتی را به شدت سرکوب می‌کند.
آنان همچنین حمایت قاطع خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند و گفتند: در مبارزه با صهیونیسم جهانی در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم تا پای جان از آنان حمایت می‌کنیم.

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا نسبت به اساتید و دانشجویان معترض آمریکایی و نیز جنایت‌های اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

تجمعات ضد صهیونیستی دانشجویان پیشتر نیز در دانشگاه‌های نفت و علوم پزشکی آبادان و علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران