Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه که در استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در جریان سازی‌ها و پردازش اخبار انتخابات توسط رسانه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت افزایش امیدواری در جامعه مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد، افزود: لازمه این امر حرارت بخشی رسانه‌ها به فضای انتخابات است، زیرا که رسانه‌ها یار هوشیار ستاد انتخابات استان کرمانشاه بوده و آن‌ها در مرحله تبیینی با جریان‌سازی خبری می‌توانند خنثی کننده جریان یاس پراکن و ترویج دهنده ناامیدی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه پاسخگویی و تسلط رسانه‌ها را مانع اثربخشی شایعات، شبهات تخریب‌ها و ترفندهای شبکه‌های معاند در انتخابات دانست و گفت: به واسطه شرایط کرونایی حاکم بر جامعه عمده تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده لذا باید با جریان سازی در این فضا به افزایش مشارکت در انتخابات کمک شود.

وی با تاکید بر رعایت ۲ اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات خاطرنشان کرد: با سو استفاده احتمالی مدیران دستگاه‌های دولتی از فرصت مدیریت و امکانات در اختیار آن‌ها له یا علیه کاندیداها برخورد قانونی خواهد شد.

خوش اقبال با بیان اینکه رعایت جایگاه دولت و نظام به عنوان امانت مردم در ایام انتخابات اهمیتی مضاعف داشته و نباید این جایگاه هزینه عافیت طلبی برخی مدیران شود، افزود: همراهی مدیران با ستادهای انتخاباتی آن‌هم در حالی که هنوز بر سفره دولت هستند و از امکانات آن بهره می‌برند، نوعی بی اخلاقی و اقدامی غیر حرفه‌ای بوده که حتماً با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با رصد موضوعاتی که منجر به نارضایتی مردم در انتخابات می‌شود، همت و تلاش خود را برای ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان به کار گیرند.

به گفته وی اگر مراقبت‌های لازم در مورد ویروس کرونا تداوم نداشته باشد، حتماً شرایط بدتر شده و در روزهای منتهی به انتخابات محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

کد خبر 5200195

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه انتخابات شورای اطلاع رسانی ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا کمک مومنانه انتخابات 1400 عکس استانها بارش باران شیراز رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد

به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (۳ بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود ۱۰ دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر ۲۰۲۳ برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل ۲۷ بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌