Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:14:10 GMT

پیوند مردم با نظام اسلامی در حادثه سراوان محسوس بود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۱۱۱

پیوند مردم با نظام اسلامی در حادثه سراوان محسوس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن  حضور در دفتر فرماندهی تیپ نیروی مخصوص  ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه و تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: ارائه حجم زیادی از خدمات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از امنیت و پاسداری از مرزها و همچنین خدمت به مردم نیازمند جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه زاهدان افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی آن چیزی است که سپاه پاسداران با این نام و نشان شناخته می‌شود و این پاسداری عرصه‌های مختلفی از جمله فکر و فرهنگ را شامل می شود و باید برای اجرای فعالیت های فرهنگی و تبیین مبانی دینی و انقلاب، تلاش بیشتری صورت گیرد و از فرصت ماه مبارک رمضان در این جهت استفاده شود.

 آیت‌الله محامی با تاکید بر ایجاد پیوند جدایی‌ناپذیر بین دل‌های مردم با نظام و انقلاب اسلامی، ادامه داد: در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی مردم تحت فشار قرار دارند و باید توجه داشته باشیم که در صورت اضافه شدن تبلیغات سوء دشمن ممکن است برخی از مردم دچار لغزش شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خدمت به مردم از جهات مختلفی ارزشمند است زیرا هم باعث شادی دل نیازمندان می‌شود و هم به نوعی خدمت به نظام و انقلاب است و باعث می شود دل های مردم به سوی نظام جذب شود.

 نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تاکید کرد: باید بدانیم که دشمن از هر فضایی برای آسیب زدن به نظام استفاده خواهد کرد و حادثه سراوان از جمله مواردی بود که دشمن کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کرد و هدف آنها به آشوب کشیدن سایر نقاط کشور بود.

وی ادامه داد: نقشه دشمن با شکست مواجه شد و مردم همراه نظام بودند و با دشمن همراهی نکردند که این نشان دهنده پیوند مردم با نظام بود و البته این که معترضان هم به دنبال نشان دادن اعتراض خود بودند و هیچگونه حرمت‌شکنی به نظام صورت نگرفت.

 نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: شاد کردن دل مردم نیازمند اهمیت دارد و ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این عرصه ها جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

 امام جمعه زاهدان بیان کرد: در خدمات ارائه شده به نیازمندان نباید به اعداد دلخوش شویم زیرا خدمات ارائه شده به نیازمندان نسبت به نیاز  موجود بسیار کم است و نیاز است تا تمام تلاش خود را به کار گرفته و تا جایی که می توانیم از امکانات و اعتبار خود در این جهت استفاده کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات به نیازمندان نباید به گونه ای عمل کنیم که خدمتگزاری با منت گذاری عوض شود و شائبه ای در کار ما به وجود آید بلکه باید  هدف ما تنها خدمت مردم باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار سردار الماسی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در حفظ امنیت پایدار و زدودن گردوغبار محرومیت از چهره منطقه پرداخت.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران نماینده ولی فقیه آیت الله محامی سردار الماسی تیپ نیروهای مخصوص 110 انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما به ویژه بانوان به دشمن پشت پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل بیت (ع) هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره کرد و گفت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مظاهری به مردمی بودن ستاد امر به معروف اشاره کرد و فزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد.

کد خبر 6100178

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس