Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  در پانزدهمین روز از ماه میهمانی خدا و در اولین مرحله از توزیع بسته های ارزاق ماه مبارک رمضان، خادمین این بارگاه ملکوتی در اداره نذورات و هدایای مردمی با مشارکت خیرین و نیکوکاران، بسته های ارزاق بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

در این گزارش آمده است، این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، قند، شکر، گوشت، مرغ و پک بهداشتی است که در مناطق محروم شهرستان ری بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: این طرح در چند مرحله در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و بانیان خیر می توانند وجوه خود را برای تهیه سبد ارزاق به شماره کارت بانکی ۹۰۵۲-۰۷۳۱-۴۶۱۰-۶۳۹۳ و برای تهیه گوشت قربانی به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز کنند.

این آستان در گزارش دیگری اعلام کرد: تلویزیون اینترنتی بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) با نام "منتجب" به زودی آغاز به کار خواهد کرد،  این تلویزیون اینترنتی با دامنه اختصاصی Montajab.Tv آغاز به کار کرده و ویژه برنامه های مناسبتی حرم مطهر، پخش زنده صحن‌ و ضریح های مطهر به صورت زنده و تولیدی از این شبکه اینترنتی قابل مشاهده خواهد بود.

برچسب‌ها شهرستان ری رزمايش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری رزمايش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی شهرستان ری رزمايش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

کابینه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جلسه خود با بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومیت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

شبکه الجزیره قطر به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای وزرای حزب ائتلاف دولت در این نشست و رأی گیری شرکت نکرده‌اند.

از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تا به امروز که ۲۱۲ روز می‌گذرد، شبکه الجزیره که گزارش اخوانی دارد، بر روی این جنگ و جنایت‌های رژیم اسرائیل در بخش عربی و انگلیسی تمرکز کرده و در برخی مواقع با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این این جنایت‌ها و موفقیت نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

طی این مدت شماری از خبرنگاران میدانی الجزیره در پوشش تحولات غزه به شهادت رسیده یا خانواده های آن‌ها مانند وائل الدحدوح به شهادت رسیده‌اند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی