Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ادارۀ آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغین شهرایرانشهر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این شعبه در این باره گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور و ارائه حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی از اساتید و مربیان دوره های کودک و نوجوان اعزامی از شهر مقدس قم ویژه مبلغین و منتخب شهر ایرانشهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق اظهار داشت: در این دوره آموزشی به مباحثی از قبیل: فنون کلاسداری، روش اجرای برنامه، مسابقات فرهنگی، ادبیات ، داستان و کاغذ و برش پرداخته می شود.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی رابالا بردن سطح آگاهی طلاب علاقمند به این رشته دانست و افزود: با توجه به هجمه های دشمنان در میان قشر کودک و نوجوان لازم است مربیانی متدین در این راستا آموزش ببینند و با بالا بردن سطح آگاهی و همچنین برگزاری دوره های مفید برای کودکان و نوجوانان بتوانند از هجمه دشمنان بکاهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مبلغین را سرمایه های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و بیان داشت: مبلغین سرمایه اصلی دفتر تبلیغات اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با مسلح کردن این افراد به مهارت های فرهنگی، تحولی را در جامعه به وجود بیاوریم.
رئیس آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق در پایان یادآور شد: دوره‌‌های تربیت مربی کودک و نوجوان در این شعبه دارای امتیازات ویژه از جمله اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره، بهره‌مندی از حضور اساتید مجرب و اعزام فراگیران ممتاز جهت آموزش به ادارات آموزش و پرورش می باشد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: بالا بردن سطح آگاهی دوره های کودک و نوجوان مبلغین تربیت مربی کودک و نوجوان دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان