Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن اعلام این که گفت‌وگوهای برجامی در وین ادامه دارد، افزود جلسه کارگروه سوم درباره ترتیبات عملی امروز برای اولین بار تشکیل شد.

به گزارش مشرق، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن اعلام این که گفت‌وگوهای برجامی در وین ادامه دارد، افزود جلسه کارگروه سوم درباره ترتیبات عملی امروز برای اولین بار تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییتی در این خصوص نوشت: گفت‌وگوهای وین در حال انجام است. گروه‌های لغو تحریم‌ها و هسته‌ای به در نظر گرفتن ملاحظات در خصوص اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام شود، ادامه دادند.

این دیپلمات روس افزود: کارگروه سوم درباره ترتیبات عملی اجرایی شدن امروز برای اولین بار تشکیل شد.

 دور اول نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر دیروز (سه‌شنبه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ و نماینده اتحادیه اروپا در گرندهتل شهر وین برگزار شد. در این جلسه حاضران تصمیم به تسریع روند گفت‌وگوها گرفته و توافق شد فعالیت گروه‌های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم‌ها و هسته‌ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد.

همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با عنوان «گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی» با هدف گفت‌وگو در خصوص ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل شود.

«سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه بعد از این جلسه، با بیان این که «هنوز چالش‌های سخت بزرگ‌تری داریم که به راه حل‌هایی برای آنها نرسیده‌ایم»، افزود دو ‌کارگروه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها در وین وارد نگارش متن خواهند شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف کمیسیون مشترک شهر وین سید عباس عراقچی آمریکا برجام واشنگتن کارگروه سوم گفت وگوهای بار تشکیل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد