Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:44:43 GMT

حناچی: کمک های مومنانه به دست نیازمندان واقعی می رسد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۲۸۱۹

حناچی: کمک های مومنانه به دست نیازمندان واقعی می رسد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری تهران، پیروز حناچی در مراسم اختتامیه کمک های مومنانه گفت: هنگامی که بحث تشکیل ستاد خادم المنتظر مطرح شد زمانی بود که با اوج اجرای برنامه های شهرداری تهران در مراسم زیارت اربعین و حضور سالانه شهرداری تهران با آرم و نام شهرداری مواجه بودیم که البته انتقاداتی هم به این حضور وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انتقادات عمدتا از طرف مدیران عراقی مطرح شده بود و این مساله نشان داد که در آن مواقعی که بدون آرم و نام شهرداری کاری انجام داده یا در مراسمی حضور یافته ایم علیرغم اینکه همه می دانستند این حرکات به پشتیبانی شهرداری تهران است ولی تاثیرش بیشتر و موثرتر بوده و خدماتی که در گمنامی و با نیات خیر انجام داده ایم تأثیرش بیشتر بوده همانگونه که خداوند خودش تضمین کرده که آنها را به دست کسانی که باید می رساند.

حناچی با بیان اینکه همین مسیر را برای جمع آوری کمک های مومنانه ادامه خواهیم داد، افزود: البته شرایط فرق کرده و کرونا باعث شده که به صورت مضاعف در داخل کشور کار کرده و کسانی که معیشتشان در داخل کشور دچار مشکل شده را دریابیم.

شهردار تهران گفت: بخش کمی از پشتیبانی شهرداری از نوع اقلام و اجناس است ولی شرایطی فراهم می کنیم که این حرکات مردمی به راه خود ادامه داده و ابعاد دیگری پیدا کند. مثلا با توجه به شروع موج چهارم کرونا باید بتوانیم در کانون های تجمع مانند مترو و اتوبوس تست راپید و توزیع ماسک را حتی به صورت رایگان ‌داشته باشیم و با رصد کردن موضوع و کمک به شهروندان، فشار را از بخش درمان کم کنیم.

وی با بیان اینکه توزیع ارزاق کار پسندیده ای است که شرایط ماه رمضان اهمیت آن را دو چندان کرده است گفت: باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و دعای ماه مبارک رمضان مانند نقشه راهی است که خدا به ما داده است.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه این مسیر را تعقیب می کنیم، یادآور شد: از کارمندان هم کمک خواسته شد و این موضوع مورد استقبال قرار گرفته و کمک کردند. این پتانسیل برای جذب ظرفیت میلیونی هم وجود دارد که به ما کمک کنند تا این ارزاق به اهلش برسد و باید کمک کنیم اقلام به صورت عادلانه به نیازمندان برسد.  

برچسب‌ها پیروز حناچی شهرداری تهران کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران کمک های مردمی پیروز حناچی شهرداری تهران کمک های مردمی اخبار کنکور شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)