Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:23:42 GMT

کلوپ مثل روانشناس بود؛ خیلی از مورینیو یاد گرفتم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۳۰۱۶

کلوپ مثل روانشناس بود؛ خیلی از مورینیو یاد گرفتم

هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنستانی رم، صحبت‌های جالبی در رابطه با یورگن‌کلوپ و ژوزه مورینیو مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هنریک میخیتاریان در حالی فردا شب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا رو در روی تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد قرار خواهد گرفت که ستاره رم پیش از این مسابقه صحبت های جالبی را درباره دو تن از مربیان سابق خود یعنی یورگن‌کلوپ و ژوزه مورینیو مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میخیتاریان گفت: " کلوپ با بازیکنان صمیمیت زیادی داشت. او بیشتر شبیه یک روانشناس بود و سعی می کرد به شما اعتماد به نفس دهد حتی اگر بد بازی کنید یا اشتباه مرتکب شوید. در آن زمان من یک عادت بد داشتم.  وقتی بد بازی می کردم خودم را پنهان می کردم و با کسی حرف نمی زدم.

 

 

 

 

در یک مسابقه من احساس گناه کردم که شاید به دلیل اشتباه من شکست خوردیم. به خودم فشار می آوردم اما کلوپ به من فهماند که فوتبال یک بازی 11 نفره است؛ این تیم است که می برد یا می بازد و فقط مختص یک بازیکن نیست. او به من فهماند که ممکن است اشتباه رخ دهد و هیچ کسی از آن در امان نیست. او مرا متوجه کرد که این مسائل بخشی از زندگی هستند بنابراین کمک کرد که فشار زیادی را از روی خود بردارم و مثبت تر فکر کنم."

 

میختاریان درباره اینکه گفته می‌شود او از پیوستن به منچستر یونایتد در سال 2016 پشیمان است نیز گفت: " من هرگز از تصمیمات خود پشیمان نیستم. در آن زمان مورینیو یکی از مربیان موفق جهان به شمار می آمد. من فکر می کنم که او یک مربی با بیشترین جام ها بود؛ بنابراین این تجربه متفاوتی به شمار می‌آمد. شرایط خیلی سخت بود اما چیزهای زیادی یاد گرفتم. من یاد گرفتم چگونه دفاع کنم و به تیم کمک کنم."

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) هنریک میخیتاریان تاتنهام آ اس رم لیورپول ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی هنریک میخیتاریان تاتنهام آ اس رم لیورپول ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یک بار دیگر از پیروزی بازماند و با توقف مقابل وستهم عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. دیگر بعید است قرمزها در رقابت با آرسنال و سیتی شانسی داشته باشند.

بازی یک حاشیه خیلی بزرگ هم داشت. درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی همه توجهات را به خود جلب کرد. به طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد و مشخص نبود اگر دخالت داروین نبود کار به کجا می رسید.

در پایان بازی یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت در مورد آن صحنه با صلاح حرف زده و دیگر چیزی برای گفتن ندارد. او اصرار داشت از نظر خودش همه چیز تمام شده اما صلاح پاسخی متفاوت داد.

ستاره مصری گفت: «اگه حرف زنم، اتیش به پا میشه.» اظهارنظری که مشخص می کند برای صلاح چیزی تمام نشده و نیمکت نشینی امروز او بی دلیل نبوده است. او مدتی است از فرم خودش دور شده و بعد از شکست از اورتون، امرور زمورد غضب کلوپ قرار گرفت. اوضاع بین او و مربی آلمانی کاملا بحرانی است.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!