Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روز چهارشنبه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی اظهار داشت: نتایج بررسی صلاحیت‌ها تا پایان امروز به داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تائید نشده است از زمان دریافت نتیجه چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را تحویل فرمانداری‌ یا هیات عالی نظارت بر انتخابات دهند و این هیات ظرف مدت ۱۰ روز به اعتراض‌ها رسیدگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عملکرد مطلوب دستگاه‌ها، ضامن افزایش مشارکت در انتخابات است

فرماندار شمیرانات با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات پیش‌رو، از کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم خواست با عمل به وظایف قانونی خود، در راستای افزایش رضایت و جلب نظر اکثریت نسبت به کارآمدی دولت و نظام گام بردارند.  

وی افزود: آنچه امروز بنگاه‌های خبری و معاندان بدان استناد می‌کنند و امیدوارند، مایوس ساختن عموم مردم از نتیجه انتخابات و تاثیر رای آنان بر سرنوشت خویش است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از همه نخبگان و پیشگامان فکری و دانشگاهی دعوت می‌کنیم در کنار دولت و مردم ایستاده و با مشارکت خود، از نهال انتخابات که حاصل سال‌ها تلاش برای به ثمرنشستن خواست مردم و دموکراسی واقعی و اسلامی است، صیانت کنند.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شمیرانات خاطرنشان کرد: تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی صرفاً از مسیر انتخابات محقق خواهد شد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

تقویت و حمایت از نیروی انتظامی در آستانه انتخابات ضروری است

ساداتی همچنین در دیدار با سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم فاتب بر لزوم هماهنگی بیشتر با نیروی انتظامی و حمایت از اقتدار این نیرو در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: بهبود عملکرد ناجا در سایه رفع مشکلات و تامین نیازهای این نیرو در زمینه منابع مالی، حمل و نقل، آموزش و جذب نیروی انسانی امکان پذیر است و در صورت تحقق این مهم، اعتماد عمومی نیز تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به تردد زیاد جمعیت و گردشگران در منطقه شمیرانات، از عملکرد نیروی انتظامی در سطح شهرستان در پشتیبانی از اقدامات فرمانداری و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، برگزار خواهد شد.  

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
این شهرستان در سال ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ۳۶ روستا و ۳ شهر لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر برگزار می‌کند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شمیرانات پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شمیرانات انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شمیرانات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟

بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟

کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد:
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد.

۲۳۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903290

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟