Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جوانان انقلابی هستند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح مواسات و همدلی پیشگام هستند.

احمد حسین فتایی در مراسم تجلیل از کانون‌های برتر لرستان در طرح فهما که هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی در حوزه‌های مختلف، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عملکردی مثب در ایام کرونایی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت کانون‌های مسجد در دستگیری از نیازمندان، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه هم عملکردی مثبت داشته‌اند.

فتایی با اشاره به طرح ایران قوی، افزود: ۶ کانون فرهنگی هنری استان به مرحله نهایی رویداد ملی ایران قوی راه یافتند که در مرحله داوری سه کانون فرهنگی هنری رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم انتخابات پرشوری برگزار شود و بر دیگر دشمنان قسم خورده نظام از حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرمنده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: مردم بار دیگر با حضور پرشکوه خود نشان خواهند داد علاقه‌مند به این نظام مقدس هستند و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فتایی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به پشتیبانی و مانع زدایی، بیان کرد: همه مردم و مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و از همه فعالیت‌های و برنامه‌ها چه در عرصه تولید و اشتغال و چه فرهنگ و دیگر عرصه‌های حمایت کنیم و از مسیرها و کارهایی که ممکن است خللی در پیشبرد کارها ایجاد کند، مانع زدایی شود.

وی ادامه داد: در بحث انتخابات باید پشتیبانی شده و شور و انگیزه ایجاد شود و از طرفی هم مانع زدایی کنیم و نگذاریم شیطان‌ها و دشمنان نفوذ کنند و افرادی را از روی ناآگاهی دلسرد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخابات کانون مساجد ایران لرستان کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند