Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته تیم ملی شمشیربازی اپه و فلوره کشورمان با ۵ ورزشکار راهی تاشکند ازبکستان شد تا در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک زون آسیا شرکت کند تا ورزشکارانمان بتوانند برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو در رشته‌های اپه و فلوره نیز کسب سهمیه کنند تا ایران بتواند در توکیو در رشته‌های اپه و فلوره نیز نماینده داشته باشد، اما متاسفانه شب گذشته با شکست خوردن پریا ماهرخ (ملی پوش اپه بانوان) مقابل نماینده کشور سنگاپور، کار تیم ملی شمشیربازی کشورمان در زون آسیا به پایان رسید و ورزشکاران چمدان هایشان را برای بازگشتن به ایران بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی شمشیربازی ایران که در المپیک‌های ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو با سابریست‌ها قدرت خود را به رخ جهانیان کشید، امسال هم فقط در این اسلحه موفق به کسب سهمیه شده است.

بیشتر بخوانید

پایان کار شمشیرباز‌های ایرانی در مسابقات ازبکستان

همین موضوع می‌تواند بار سنگینی روی دوش ۴ سابریست ما در المپیک بگذارد.

تیم ملی شمشیربازی ایران امسال با مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی راهی توکیو می‌شود. نیما زاهدی و فرزاد باهر نیز ۲ ملی پوشی هستند که می‌توانند شانس شمشیرزنی در توکیو را داشته باشند. نظر پیمان فخری (سرمربی تیم ملی سابر) در انتخاب این ۴ سهمیه بسیار مهم است و امکان دارد که لیست سابریست‌های ایرانی برای المپیک تغییر کند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد فدراسیون شمشیربازی باید به دنبال راه حلی برای گرفتن سهمیه در ۲ اسلحه دیگر باشد.

قطعا شمشیربازی کشورمان دارای پتانسیل‌های بالایی است و شاید اگر اپه و فلوره سهمیه المپیک می‌آوردند، ما می‌توانستیم شانس بالایی برای دریافت مدال‌های رنگارنگ در توکیو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

آغاز رقابت‌های نمایندگان شمشیربازی ایران در انتخابی المپیک

در پایان نام شمشیرباز‌هایی که موفق به کسب سهمیه المپیک در مسابقات زون آسیا نشدند را مشاهده می‌کنید:

نگین صمدی در فلوره-بانوان محمدرضا طادی در اپه-آقایان نجمه سازنچیان در سابر-بانوان علیرضا ادهمی در فلوره-آقایان پریا ماهرخ در اپه-بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شمشیربازی المپیک فدراسیون شمشیربازی تیم ملی شمشیربازی اپه و فلوره کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • المپیک شگفتی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک