Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پیشین کمیته فوتسال گفت: جوان‌گرایی در تیم ملی در آستانه جام جهانی باید با نظر و سلیقه سرمربی تیم ملی فوتسال انجام شود. عباس ترابیان، رییس پیشین کمیته فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ایران گفت: این حق مسلم سرمربی و کادر فنی تیم ملی است که ببینند برای نبردهای پیش‌رو چه تیمی و با چه توانی آماده کنند و با چه قدرت و چه شرایطی ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً یک تیم خیلی جوان و دارای توانایی‌های فنی از همه چیز بهتر است اما از طرف دیگر مربی طوری تیم را تنظیم می‌کند که از جوان‌ها هم در کنار با تجربه‌ها استفاده کند و بیش‌تر تکیه بر روی توانایی‌های فردی و تاکتیکی بعضی از بازیکنان است.

او افزود: برخی مواقع سلیقه مربی هم شرط است که به چه شکل تیم را روانه میدان می‌کند اما از همه این موارد مهم‌تر، چیزی که مربی را آماده انتخاب می‌کند میدانی هست که تیم ما باید در آن‌جا ظاهر شود. در شهریور امسال تیم ملی فوتسال ما در جام جهانی فوتسال شرکت خواهد کرد. جام جهانی که تیم‌های قدرتمند دنیا در آن‌جا حضور دارد و قطعاً تیم ما با یدک کشیدن عنوان سومی دوره گذشته در این دوره حاضر خواهد بود و باید خیلی آماده و ایده‌آل در این رقابت‌ها شرکت کند.

ترابیان ادامه داد: تصورم این است که با این روندی که از دور شاهد آن هستم کادر فنی تیم ملی به دنبال این است که از بعضی از بازیکنان باتجربه و امتحان پس داده که می‌دانند اهمیت این بازی‌ها چگونه است و باید به چه شکلی بازی کنند و مسائل حاشیه جام جهانی را دیدند استفاده کند و حدود ۲۵ درصد از بازیکنان جوان که برای اولین‌بار جام جهانی را تجربه می‌کنند و شرایط مناسبی دارند و می‌توانند در مواقع نیاز به کمک تیم ملی بیایند اما تجربه جام جهانی را ندارد استفاده کند.

رییس پیشین کمیته فوتسال با بیان این که ما در چندین پست بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که سرمربی تیم ملی می‌تواند در این راستا از بازیکنان جوان در کنار باتجربه استفاده کند، اذعان کرد: بهتر است که در این زمینه عنان کار را به سرمربی تیم ملی دهیم. ناظم الشریعه امتحان خود را پس داده و امیدوار هستیم که بتوانیم یک بار دیگر در جام جهانی بدرخشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران سیدمحمد ناظم الشریعه عباس ترابيان جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند