Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@07:37:41 GMT

انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۱۵۰

انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات رئیس جمهوری بر حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور است و باید با این توطئه دشمن مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است و باید در این دوره از انتخابات هوشیار باشیم و حواسمان جمع باشد که درگیر شیطنت‌های دشمن نشویم.

بیشتر بخوانید

مردم به شعار سال به عنوان یک تکلیف نگاه کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه برخی افراد با شیطنت‌های خاص و همچنین شعار‌های جدید به دنبال ضربه زدن به نظام هستند اضافه کرد: دنیای مستکبر و دنیای طاغوتی که در همه عرصه‌ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در تلاش است، در این مقطع نیز آماده ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است تا وحدت ملی را بشکند و انسجام درونی کشور را از بین ببرند.

او ادامه داد: دشمن در تلاش ایجاد فضای ناامیدی و تیره و تار و گسترش فضای مایوس در جامعه است که توصیه می‌شود، مردم مراقب فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشند تا انسجام ملی نظام حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر هوشیاری و آگاهی مردم برای انتخاب یک دولت جوان، پای کار و جوانگرا گفت: مردم یک دولت فعال، انقلابی، پای کار را انتخاب کنند که تمام شاخصه‌های انقلاب در آن دولت باشد و کشور را از وضع موجود نجات دهد.

او افزود: مساجد به عنوان کانون انسان‌سازی هستند و انسان در این خانه خدا به اوج، تعالی و ترقی خواهد رسید و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت برای رسیدن به مسیر رشد و تعالی انسان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در حوزه‌های مختلف بر رفع نیازمندی‌ها و کاستی‌های این کانون‌ها تاکید کرد و گفت: رفع این کاستی‌ها نیاز به هم‌افزایی و تلاش مسئولان دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری توطئه دشمن حجت الاسلام و المسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس