Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داریوش حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و کبودراهنگ با سرعت لازم در دست اجرا است و پیش بینی می شود تا تیرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: محور سامن_بروجرد به طول ۹ کیلومتر در شهرستان ملایر با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰ نفر پیشرفت مناسبی دارد و به زودی بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی عنوان کرد: در شهرستان نهاوند نیز پروژه محور نهاوند_بروجرد با حجم عملیاتی سه کیلومتر و اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پروژه کمربندی شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ نیز به طول ۵/۵ کیلومتر و اعتبار ۹ میلیارد تومان در تیر ماه ۱۴۰۰ آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: این پروژه ۴۵ فرصت شغلی در سطح شهرستان کبودراهنگ ایجاد کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع این سه پروژه با اعتبار افزون بر ۳۹ میلیارد تومان که به طور کلی اشتغالزایی ۱۵۵ نفر را در پی داشته است و در تیر ماه سال جاری افتتاح خواهند شد.

استان همدان بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر، آزادراه، بزرگ راه و راه اصلی دارد.

برچسب‌ها همدان وزارت راه و شهرسازی نهاوند کبودرآهنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان وزارت راه و شهرسازی نهاوند همدان وزارت راه و شهرسازی نهاوند کبودرآهنگ اخبار کنکور میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده