Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@14:32:51 GMT

سیتی سربلند از دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۲۰۲

سیتی سربلند از دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری دو بر یک برابر پاری سن ژرمن، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برداشت. به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک سیتی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۵ بازی مارکینیوش مدافع پیش تاخته برزیلی توانست با ضربه سر روی کرنر ارسالی آنخل دی ماریا دروازه منچسترسیتی را باز کند و مارکینیوش همانند دور قبل برابر بایرن مونیخ، در این مرحله نیز گلزنی کرد.

در ادامه پاریس برای زدن گل دوم پیش کشید و نیمار موقعیت داشت تا اختلاف را بیشتر کند. سیتی نیز یک خطر جدی ایجاد کرد که ضربه فیل فودن را کیلور ناواس دفع کرد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر پاریسی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم ورق برگشت و تیم پپ گواردیولا توانست جبرام مافات کند. ابتدا کوین دی بروین توانست در دقیقه ۶۴ گل اول را روی اشتباه بزرگ کیلور ناواس به ثمر برساند و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نوبت به ریاض محرز الجزایری رسید تا گل دوم را نیز برای تیمش به ثمر برساند.

پاریس که عصبی شده بود در دقیقه ۷۷ با اخراج ادریس گویه، ۱۰ نفره نیز شد تا کارش برای بازی برگشت سخت شود.

در دیدار برگشت هفته آینده منچسترسیتی در خانه پذیرای پاری سن ژرمن است و امیدوار است برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه تیم فوتبال منچسترسیتی ليگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند