Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:55:58 GMT

ترزیق ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در گیلان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۳۵۳

ترزیق ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در گیلان

حسن رخشاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود ۵۰ هزار دُز واکسن به استان گیلان، اظهار کرد: از این تعداد تاکنون ۳۰ هزار نفر از واجدان شرایط واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون کادر درمان و پرستاران، کادر بهداشتی مرتبط با بیماران کرونایی، جانبازان بالای ۷۰ درصد شیمیایی واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: در حال حاضر نیز پزشکان دارای مطب‌های خصوصی، درمانگاه‌های تأمین اجتماعی، سپاه و سایر حوزه‌های که با بیماران کرونایی ارتباط دارند واکسن دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه آغاز واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال، افزود: مراقبین سلامت مراکز و پایگاه‌های بهداشتی محل زندگی این افراد حضور دارند با این افراد تماس گرفته و چه زمان و در چه مکانی واکسن را تزریق کنند.

وی ادامه داد: افرادی که با آنها تماس گرفته نشود طی روزهای آینده از سوی وزارت بهداشت سایت سلامت ایران راه اندازی با ورود به این سایت و دادن کد ملی ثبت نام و از تاریخ و مکان دریافت واکسن خود اطلاع یابند.

رخشاد تأکید کرد: این افراد در زمینه دریافت و تزریق واکسن کرونا نگران نباشند زیرا همه این افراد واکسن تزریق خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، افزود: در حال حاضر ۸۲۸ در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند از این تعداد ۱۲۱ بیمار روز گذشته شناسایی و در بیمارستان‌ها بستری شدند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان تأکید کرد: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور غیر ضرور در بیرون منازل، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در دورهمی ها و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین نکته و راهکار کنترل و جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا است.

کد خبر 5200529

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون آمار کرونا دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 کمک مومنانه اردبیل محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی