Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ارشد حسابداری جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت با حداقل 5 سال سابقه کار مسلط به تمامی امور مالی خدماتی تبلیغاتی تسلط کامل به نرم افزار یکپارچه راهکاران سیستم، بودجه بندی سالیانه شرکت، ارزش افزوده، معاملات فصلی، حقوق و دستمزد، قوانین کار، بهای تمام شده، تهیه گزارشات مدیریتی و ... حقوق ثابت + بیمه + یک وعده غذا کارشناس حسابداری جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت با حداقل 3 سال سابقه کاری مسلط به نرم افزار یکپارچه راهکاران سیستم مسلط به ثبت اسناد حسابداری، گزارش روزانه و ماهیانه حقوق ثابت + بیمه + یک وعده غذا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: hr@tabaion.ir


 

پربیننده ترین استخدام مدیر تولید در لرستان استخدام کارشناس روابط عمومی و نیروی خدماتی در تهران استخدام مهندس مکانیک در شرکت نصر سازان فارس در البرز استخدام کارشناس توسعه بازار با حقوق، پورسانت و پاداش در تهران استخدام فروشنده پوشاک در شرکت هاکوپیان در استان های فارس، کرمان و یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام ۱۴۰۳.۵.۱ می‌نماید. واجدین شرایط می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۳.۲.۳۱ با مراجعه به آدرس https://irandoc.ac.ir/amriye نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی/علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر) :

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحا سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مهندسی صنایع، مدیریت، مدیریت اطلاعات، علم اطلاعات و دانش‌شناسی

مهارت‌های موردنیاز: مسلط به Microsoft office، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

کد خبر 6094389

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه