Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:23:27 GMT

پایان راه باند قاچاق سلاح در آمل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۵۰۷

پایان راه باند قاچاق سلاح در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن یک باند قاچاق سلاح در شهرستان آمل خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات از استان‌های غربی کشور به مازندران و شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، قاچاقیان سلاح اهل شرق کشور و ساکن استان گلستان و نیز فعّال در امر خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرزایی با اشاره به متلاشی شدن این باند قاچاق سلاح در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل و استان آذربایجان غربی و نیز دستگیری ۳ متهم پرونده گفت: در بازرسی از متهمان ۲۱ قبضه کُلت کمری جنگی به همراه ۳۰۰ فشنگ کشف و ضبط و همچنین یک موتورسیکلت هُندا بدون پلاک توقیف شد.

بیشتر بخوانید: دستگیری دومین باند قاچاق سلاح در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند از کشف و ضبط ۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، فرورودین امسال در استان خبر داد.

همچنین سردار مرتضی میرزایی، بر برخورد جدّی پلیس با هرگونه ناامنی و قاچاق سلاح و مهمات تاکید کرد./صداو سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باند قاچاق سلاح شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه قبل از حضور مأموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

 

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری ۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با ۴ قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد