Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:21:25 GMT

چین خواستار پیشبرد روند سیاسی در سوریه شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۵۶۷

چین خواستار پیشبرد روند سیاسی در سوریه شد

معاون نماینده دائمی چین در سازمان ملل گفت: سازمان ملل باید به تلاش های میانجیگری خود در موضوع سورهی ادامه دهد و در پیشبرد روند سیاسی «رهبری مردم و تعلق به مردم این کشور» اصرار ورزد.

به گزارش برنا، «گنگ شوانگ» معاون نماینده دائمی چین در سازمان ملل گفت: سازمان ملل باید به تلاش های میانجیگری خود در موضوع سورهی ادامه دهد و در پیشبرد روند سیاسی «رهبری مردم و تعلق به مردم این کشور» اصرار ورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه جهانی باید تلاش های سیاسی برای حل این مساله را افزایش دهد و پایان هر چه زودتر بحران سوریه را پیش برد. چین از همه طرف های سوریه می خواهد ارتباط نزدیک خود را با "پی کایرو"،  نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه حفظ کنند، جامعه جهانی باید با تقویت کمک های بشردوستانه به سوریه به طور جدی از رنج و مشکلات مردم سوریه بکاهد


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گنگ شوانگ سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند