Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:29:09 GMT

اگر کارلوس به اندازه الان چاق بود،او را جذب نمی‌کردم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۶۶۰۵

اگر کارلوس به اندازه الان چاق بود،او را جذب نمی‌کردم

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، راز انتقال روبرتو کارلوس به این تیم را فاش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که روبرتو کارلوس در سال 1996 با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، فابیو کاپلو هدایت این تیم را بر عهده داشت. بعد از گذشت سال‌ها اکنون مرد ایتالیایی راز نهایی شدن این انتقال را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپلو در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: " من باور نمی کردم. جیوانی برانچینی به من گفت که قصد فروش کارلوس را دارد و با خودم گفتم که چگونه آنها می توانند او را به فروش برسانند. از آنجا که باور نمی کردم آنها برای من یک ایمیل فرستادند و مبلغ اعلامی شان غیرمعقول نبود بنابراین من با لورنزو سانز، رئیس رئال مادرید، تماس گرفتم و از او خواستم که مستقیماً به میلان سفر کند.

 

 

 

 

من به سانز توضیح دادم که به محض اطلاع تیم های ایتالیایی از این موضوع همه آن ها به دنبال جذب روبرتو‌ کارلوس خواهند رفت. تا ساعت 23 قرارداد آماده شد؛ یعنی کم تر از 24 دقیقه."

 

این روزها اضافه وزن در فیزیک بدنی روبرتو کارلوس کاملاً مشهور به نظر می‌رسد و این مسئله باعث شد که فابیو کاپلو شوخی جالبی با آن انجام دهد. سرمربی سابق رئال مادرید در این باره گفت: " اگر مثل الان چاق بود با او قرارداد امضا نمی کردم."

کاپلو (سرمربی) روبرتو کارلوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاپلو سرمربی روبرتو کارلوس روبرتو کارلوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها