Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:06:17 GMT

مقاومت برای اجرای مراسم های ترحیم مشکل زا می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۳۲۱

مقاومت برای اجرای مراسم های ترحیم مشکل زا می شود

ایسنا/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: متأسفانه با توجه به افزایش فوتی‌ها در چند روز گذشته، تعداد مراسمات علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و ممانعت‌های انجام‌شده بالا رفته است و در این زمینه با مقاومت‌هایی روبرو هستیم.

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم،  با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا عنوان کرد: بسیاری از عوامل شهرداری به علت ارتباط‌های مستقیم از اقشار آسیب‌پذیر ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از هزار و ۶۰۰ پاکبان قمی تاکنون  ۶۰۰ پاکبان واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به شب‌نشینی‌های شبانه و حضور گسترده مردم در فضای سبز بلوار سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که خودروهای ورودی به این بلوار اعمال قانون شود از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه هر هفته بازدیدهایی از مراکز تحت پوشش شهرداری انجام می‌شود اظهار کرد: متأسفانه با توجه به افزایش فوتی‌ها در چند روز گذشته، تعداد مراسمات علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و ممانعت‌های انجام‌شده بالا رفته است و در این زمینه با مقاومت‌هایی روبرو هستیم.
سامع با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های مناسبی در شهر ازجمله بوستان‌ها، معابر شهری، آرامستان‌ها، روزبازارها و… انجام‌شده است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و حتی در برخی از موارد برخوردها و ممانعت از تجمع برای عدم فعالیت‌های روزبازارها انجام‌شده است که در این زمینه تصمیمات خوبی در فرمانداری گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس منطقه قم اطلاع رسانی ها انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد