Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، فرمانده کل نیروهای مسلح فرانسه از احتمال تنبیه سخت شدن ۱۸ افسر ارشد نظامی این کشور در پی امضا و انتشار نامه سرگشاده مبنی بر هشدار وقوع جنگ داخلی در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، «فرانسیس لکونتره» در گفتگو با روزنامه «لِپارتیزان» این کشور گفت: تمامی این افسرها به صورت یک به یک به شورای نظامی احضار شده‌اند و احتمال صدور حکم اخراج و یا بازنشستگی زود هنگام برای آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این نامه سرگشاده را هفته گذشته مجله راستگرای «والورِس آکتولِس» منتشر کرده است. در این نامه هشدار داده شده که خطر جنگ داخلی از سوی مهاجران حومه نشین شهرها و سایر گروه‌هایی که فرانسه را به «تمسخر» گرفته‌اند وجود داشته و در صورت وقوع، منجر به کشته شدن هزاران تن از شهروندان فرانسوی خواهد شد.

در پی انتشار این نامه، نخست وزیر فرانسه با انتقاد شدید از آن، مداخله نظامیان در امور سیاسی کشورش را خلاف اصول دمکراسی و جمهوری خواهی فرانسوی دانسته و این اقدام را دور از شأن ارتش و خارج از حیطه وظایف آن دانست.

گفته می‌شود تهیه کنندگان این نامه عضو طیف راستگرایان تندرو بوده که اساساً با سیاست‌های مهاجرتی این کشور مخالف هستند.

کد خبر 5200741

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه جنگ داخلی مهاجران ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عربستان سعودی جو بایدن لبنان ترکیه افغانستان ایران سوریه اوکراین نسل کشی ارامنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، در این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک محلی و موقت در بعد از ظهرها از اواسط روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه این پدیده در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
اثر مخاطره شامل کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک است و احتیاط در تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند