Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مستند کوتاه در اولین حضور خود در جشنواره یادشده، موفق به دریافت جایزه ویژه از هیات داوران شد.
این فیلمساز شیرازی پنجشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: مستند کوتاه شین و ژین در آبان ماه ۱۳۹۶ و پس از وقوع زلزله ویرانگر شهرستان سرپل ذهاب و ازگله کرمانشاه با موضوع زلزله در قالبی شاعرانه در استان کرمانشاه ساخته شد و امسال پخش جهانی خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عوامل سازنده این مستند عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: حسین الهیاری، مدیر تولید: ابراهیم عبدالحکیمی، فیلمبردار: محمد ناصری راد، موسیقی: مونا رضایی، مشاور موسیقی: نادر مشایخی، تدوین: احسان میلانی، طراح صدا: احسان افشاریان،صدابردار: علیرضا اکرادی، طراح پوستر: محمود غلامی.
وی ادامه داد: پخش این فیلم بر عهده شرکت لیمو فیلم است. 
 

جشنواره فیلم کردی(کردزبان) لندن  London Kurdish Film Festival از شانزدهم تا بیست و هفتم آوریل ۲۰۲۱ میلادی(۲۷ فروردین تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ شمسی) در این شهر برگزار شد و آیین اختتامیه آن شامگاه هشتم فروردین بود.

برچسب‌ها لندن شیراز فیلم کوتاه کرمانشاه مستند زلزله فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لندن شیراز فیلم کوتاه لندن شیراز فیلم کوتاه کرمانشاه مستند زلزله فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد