Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:30:35 GMT

۱۸ طرح نیمه‌تمام ورزشی اردبیل در انتظار تکمیل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۷۴۸

۱۸ طرح نیمه‌تمام ورزشی اردبیل در انتظار تکمیل

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار اردبیل تشریح کرد: بازسازی زمین چمن، جایگاه تماشاگران و سالن طبقاتی ورزشگاه تختی اردبیل نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که امید می‌رود با جذب اعتبار مورد نیاز این طرح‌ را اجرایی کنیم.

وی از بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل در بخش‌های مختلف از جمله بازسازی تارتان، چمن مصنوعی، دکل روشنایی و قسمتی از سکوهای تماشاگران، رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سیستم گرمایشی خبرداد و افزود: طرح خانه وزنه‌برداری شهرستان اردبیل نیز فعال است که تلاش می‌شود تا ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین بیان کرد: ۲ طرح ورزشی شامل سالن تخصصی جانبازان و معلولان و استخر ۵۰ متری اردبیل نیز در سال ۱۴۰۰ بر اساس توافقی که با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام گرفته بود، عملیاتی خواهد شد.

فرماندار اردبیل نیز در ادامه یکی از اولویت‌های اساسی در این شهرستان را توسعه ورزش و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی برشمرد و تاکید کرد: اهتمام جدی در این زمینه وجود دارد.

مسعود امامی یگانه اضافه کرد: باید از ظرفیت استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارهای استانی و ملی در راستای توسعه ورزش و تکمیل طرح‌های موجود در شهرستان اردبیل استفاده شود.

وی بیان کرد: بازدیدی از طرح‌های ورزشی شهرستان اردبیل با حضور استاندار انجام می‌شود تا از نزدیک در مورد تعمیر، تجهیز و تخصیص اعتبارهای لازم برای تکمیل طرح‌ها تصمیم جدی گرفته شود.

در مجموع نزدیک به ۶۰ طرح ورزشی نیمه‌تمام در نقاط مختلف استان اردبیل وجود دارد و در حال حاضر میانگین سرانه ورزشی این استان ۰.۵۰ مترمربع است.

برچسب‌ها طرح های عمرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طرح های عمرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است