Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری از مصالح بوم‌آورد استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اردبیل ،   نادر فلاحی ظهر امروز در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری طرح‌های گردشگری در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: کمک به تسریع در پروسه صدور موافقت اصولی و راهنمایی صحیح سرمایه‌گذاران محترم سرلوحه فعالیت تمام کارکنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت اجرای معماری فاخر با نگاه پست‌مدرن در اردبیل اشاره کرد و گفت: غنای معماری اردبیل در طول تاریخ زبان‌زد خاص و عام است؛ به‌طوری‌که بناهای تاریخی چشمگیر اصفهان و سایر شهرها نیز مدیون و مرهون اردبیل است که امروزه اگر‌ بتوانیم با این دیدگاه، مشورت صحیح به سرمایه‌گذران ارائه کنیم می‌توانیم شاهد بناهایی باشیم‌ که در عین مدرن بودن، اشاره‌ای به غنای فرهنگی و تاریخی ما داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به لزوم ایجاد بوم‌گردی ها و تأسیسات گردشگری محلی تاکید کرد و گفت: استحکام بنا، زیبایی، رعایت فاکتورهای ارزیابی به دقت رعایت شود و واحد مربوطه در راستای اجرا و اصلاح نواقص نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری کشور را از وابستگی اقتصادی رهایی می‌بخشد حلقه‌های به هم متصل پژوهش طرح جامع گردشگری گردآوری و تدوین شود حال و روز ناخوش گردشگری استان مرکزی / کرونا 400 میلیارد ریال خسارت به هتل‌داران استان مرکزی وارد کرد+فیلم

فلاحی ضمن تاکید برحمایت از سرمایه‌گذار، خواستار تدوین طرح‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار شد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق منویات رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و تمام هم و غم ما خواهد بود، افزود: در تمام سطوح، شاخص و معیار تک تک کارمندان باید قانون باشد، چرا که هرگونه تفسیر نامطوب آن سبب ایجاد نارضایتی خواهد بود.

انتهای‌پیام/131/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری