Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، بهروز مهدوی در خصوص خبر احراز و عدم احراز صلاحیت کاندیداهای حضور در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: موضوع اطلاع‌رسانی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر حالت محرمانه دارد و افرادی که صلاحیتشان احراز نشده‌است، چهار روز فرصت دارند تا به هیات نظارت استان شکایت کرده و دفاعیات خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیات نظارت استان نیز ۱۰ روز فرصت دارد تا این شکایات را بررسی کرده و به فرمانداری ارسال کند و ما نیز نتیجه را به داوطلبان اعلام کنیم.

فرماندار شهرستان تبریز اضافه کرد: اگر در این مرحله نیز صلاحیت افراد احراز نشود، بازهم فرصت دارند تا به هیات مرکزی نظارت شکایت کنند و هیات مرکزی نظارت نیز ۱۰ روز فرصت دارند تا این شکایات را بررسی کند.
وی متذکر شد: چون هنوز نتایج بررسی صلاحیت‌ها نهایی نشده‌است، فردی که در این مرحله صلاحیتش احراز نشده است، دلیل بر این نیست که دیگر نمی‌تواند صلاحیت را بدست آورد و بعد از اتمام بررسی‌های هیات مرکزی نظارت می‌توان به‌طورقطع اعلام کرد که چه کسانی صلاحیت گرفته‌اند و چه کسانی رد شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز تاکید کرد: آقایانی که نامه‌ی تأیید صلاحیتشان را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، بدانند که این کار آنها تبلیغات زودهنگام محسوب شده و چه بسا به دلیل انجام تخلف انتخاباتی، رد صلاحیت شوند.

وی ادامه داد:قانون تعیین کرده‌است که تبلیغات صرفاً هفت روز مانده به انتخابات انجام می‌شود و لذا نباید زودتر از این موعد تبلیغاتی انجام شود و این کار ممکن است منجر به رد صلاحیت مجدد این افراد شود و انتشار نامه وزارت کشور در خصوص تایید صلاحیت کار اشتباهی است.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز فرماندار تبریز صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟