Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: پروژه واحد سوم آب شیرین‌کن و خط انتقال آب‌رسانی به بندرعباس امروز افتتاح می‌شود که ظرفیت آبرسانی ۶۰ هزار متر مکعبی به جمعیت حدود ۱ میلیون نفر در استان هرمزگان را بر عهده دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم چهارمین هفته از پویش هر هفته الف ب ایران که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، ضمن اشاره به اشتغال ۳۶۷ نفری طرح‌های افتتاح شده در این پویش گفت: پروژه واحد سوم آب شیرین‌کن و خط انتقال آب‌رسانی به بندرعباس امروز افتتاح می‌شود که ظرفیت آبرسانی ۶۰ هزار متر مکعبی به جمعیت حدود ۱ میلیون نفر در استان هرمزگان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه سرنی در منطقه خمیر استان هرمزگان گفت: افتتاح این تصفیه‌خانه آب سر نی زمینه استفاده ۸۶۴ هزار نفر از مردم این منطقه را مهیا می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح ۸۴ مین تصفیه‌خانه فاضلاب در استان مازندران گفت: «تصفیه‌خانه فاضلاب ساری به منظور پوشش جمعیت ۱۰۰ هزار نفری در منطقه به مدار آمده و زمینه استفاده پساب در صنعت و کشاورزی مهیا می‌شود.

*هزینه شیرین‌سازی آب دریا معادل ۱ دلار برای هر متر مکعب

اردکانیان در بیان اینکه پروژه‌های ریل‌گذاری برای دولت آینده در وزارت نیرو پیگیری می‌شود، گفت: در حال حاضر کلنگ پروژه سد زارم رود در استان مازندران بر زمین می‌خورد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به افتتاح سد مخزنی بالارود در استان خوزستان گفت: این سد به عنوان پنجاه و سومین سد آبگیری شده در دولت تدبیر امید فعالیت خود را شروع می‌کند و با اعتبارات ملی از ابتدای دولت ساخته شده است.

اردکانیان در پاسخ به سوال رئیس جمهور مبنی بر هزینه شیرین‌سازی آب در بندر عباس، گفت: هزینه شیرین‌سازی آب در نوار ساحلی معادل متر مکعبی کمتر از یک دلار برآورد می‌شود، اما با تخصیص یارانه دولتی این آب به قیمت متعارف سایر منابع آبی به دست مشترکان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی رضا اردکانیان هرمزگان تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند

فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند

دیگر خبرها

  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس