Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@06:27:16 GMT

چرا بیرانوند در آنتورپ بازی نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۴۹۱

به گزارش ایسنا، مدتی است که علی‌رضا بیرانوند روزهای خوبی را  در تیم آنتورپ بلژیک پشت سر نمی‌گذارد و با وجود عملکرد قابل قبولی که پیش از آسیب‌دیدگی داشت اما با بهبود مصدومیتش، بازهم جای در ترکیب تیمش نداشت.

پیگیری‌های در این زمینه نشان می‌دهد، بازی نکردن علیرضا بیرانوند در تیمش، به مباحث فنی ارتباطی ندارد و به سوتفاهماتی که میان او و سرمربی تیم ایجاد شده، برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم، بعد از مصدومیت بیرانوند در دیدار تیمش برابر گلاسکورنجز در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که باعث خروج این بازیکن از بازی در دقیقه ۷۷ شد، سرمربی آنتورپ تصور می‌کرد دروازه‌بان شماره یک تیمش برای یک یا دو هفته باید دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد اما بیرانوند که دوست نداشت جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم به راحتی از دست بدهد، فردای بازی با گلاسکورنجز به تمرین تیم رفت و با وجود درد در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تمرینات بیرانوند که روز قبل نتوانسته بود بازی با گلاسکو را به پایان ببرد، موجب تعجب سرمربی تیم شد اما با این حال او را  در بازی بعدی تیمش در لیگ بلژیک برابر ترویدن به میدان رفت که دوباره با مصدومیت اینار از ناحیه دیگری در دقیقه ۳۳ مجبور به ترک زمین  شد. پس از این موضوع با وجود بهبودی کامل بیرانوند و همینطور حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه، بیرانوند دیگر جایی در ترکیب آنتورپ نداشت.

اینکه بیرانوند فردای بازی با گلاسکورنجز که با  مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، در تمرینات تیم حاضر شده، باعث شده فرانک فرکوترن سرمربی آنتورپ فکر کند که او به خاطر ترس از تشدید مصدومیت و از دست دادن اردوی تیم ملی (که قرار بود فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود) در دیدار برابر گلاسکورنجز بعد از احساس درد، تقاضای تعویض کرده و با وجود اینکه می‌توانسته به تیم کمک کند اما در زمین نمانده  است و به همین خاطر دچار سوتفاهم شده  است.

از طرف دیگر وقتی در بازی بعدی تیمش برابر ترویدن هم بیرانوند با مصدومیت در دقیقه ۳۳ زمین بازی را ترک کرد، فرانک فرکوترن به این باور رسید که دروازه‌بان شماره یک تیمش صرفا نگران سلامتی خود است تا اردوهای تیم ملی را از دست ندهد.

در هفته‌های اخیر بیرانوند با جدیت زیادی در تمرینات تیمش  شرکت کرده و سعی داشته تا دوباره نظر سرمربی تیمش را جلب کند که  البته موفق نبوده است. در این بین بیرانوند  سعی داشته تا با سرمربی تیمش هم صحبت کند که مباحث پیش آمده میان طرفین حل شود اما فرکوترن علاقه‌ای به این کار نشان نداده و به بیرانوند پیام داده که او صرفا به دنبال منافع شخصی خود است و از این رو جایی در ترکیب تیمش ندارد.

پیگیری‌های  ‌خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد اگر همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد مشکلات غیر فنی بیرانوند و سرمربی آنتورپ حل نشود، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، آنتورپ را ترک خواهد کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: سرمربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900139

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد