Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، با بیان اینکه با توجه به آنکه اقدامات موثری در حوزه سامانه املاک و اسکان برای متقاضیان صورت گرفته است، گفت : با توجه به آنکه بسیاری از متقاضیان در هنگام ثبت نام با مشکلاتی مواجه بودند، ما سعی کردیم با تهیه فیلم‌های آموزشی و اطلاع رسانی‌های به موقع و همچنین ایجاد مرکز تلفنی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان بسیاری از ابهامات در این سامانه را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول، همین عوامل سبب افزایش ثبت نام متقاضیان در سامانه املاک و اسکان شده است.

محمود زاده با بیان اینکه از امروز ثبت نام تمامی متقاضیان در سامانه املاک و اسکان آغاز می‌شود و با توجه به برداشتن محدودیت‌ کد ملی طبیعی است که میزان استقبال متقاضیان در این سامانه افزایش یابد، اظهار کرد: متقاضیان تا ۱۹ خرداد برای ثبت نام در طرح مسکن ملی فرصت دارند و اجرای این طرح  با مشارکت عمومی همه خانواده‌ها باعث بهبود و ایجاد ثبات در بازار مسکن خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با اجرای این طرح، واحدهای خالی از سکنه شناسایی و میزان عرضه به بازار مسکن افزایش خواهد یافت، گفت: اجرای این طرح و شناسایی واحدهای مسکونی خالی از سکنه، باعث بهبود وضعیت بازار اجاره هم خواهد شد.

او با اشاره به اینکه افزایش وام ساخت مسکن و تحویل بخشی از واحدهای طرح مسکن ملی از مهم ترین اقدامات دولت در بهبود وضعیت  بازار مسکن به شمار می‌رود، افزود: هدف دولت تامین، عرضه و تولید واحدهای مسکن است، بنابراین با اجرای این طرح‌ها سعی خواهیم کرد، بخش مسکن را به سمت  آرامش هدایت کنیم.

محمودزاده همچنین درباره وضعیت بازار اجاره و تعیین سقف قیمتی اجاره هم گفت: هنوز هیچ سقف قیمتی تعیین نشده و ما پیشنهادهایی در این خصوص داده‌ایم و باید این طرح در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تعیین شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ما پیشنهادها و ارزیابی‌های خود را برای این بازار به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه  نهایی نرسیده‌ایم  و من تصویب ۲۵ درصدی افزایش سقف اجاره را رد می‌کنم.

محمود زاده در پایان اظهار کرد: نتیجه نهایی تعیین سقف اجاره نهایتا تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد و در حال حاضر طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مالکان موظف هستند، قراردادهای مستاجران را تمدید کنند.

پربیننده ترین خانه‌های نقلی شرق تهران چند؟ امکان دریافت وام مسکن با سود صفر درصد فراهم شد لیست جدید کشورهای ممنوع برای سفر اعلام شد وضعیت اجاره‌بهای پیشنهادی در تهران آخرین وضعیت جریان ساخت مسکن در کشور / خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اجاره بها اجرای این طرح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله