Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:07:01 GMT

افتتاح ۲ طرح آموزشی و یک کتابخانه در شهرستان اندیمشک

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۶۹۰

افتتاح ۲ طرح آموزشی و یک کتابخانه در شهرستان اندیمشک

۲ طرح آموزشی و یک کتابخانه در شهرستان اندیمشک با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ظهر امروز (پنجشنبه ۹ اردیبهشت) با حضور «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، «علی قربانی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان اندیمشک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدرسه با مساحت ۲ هزار و  ۶٠٠ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۲۵۷ مترمربع با اعتبار ۶٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در مدت زمان ۲ سال به بهره‌برداری رسید.

 

کانون پرورشی و آموزشی غدیر شهر چمگلک نیز که از جمله طرح‌های آموزشی شهرستان اندیمشک است، با هدف توسعه زیرساخت‌های آموزشی، طی آئینی با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

این کانون با مساحت ۵۰۰ متر مربع، زیربنای ۳۱۰ متر مربع و اعتبار ۶۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران احداث شده است.

 

همچنین کتابخانه کوثر شهر چمگلک با مساحت ۵۵۰ متر مربع، زیربنای ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران افتتاخ شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی اندیمشک توسعه و پیشرفت استاندار خوزستان افتتاح مدرسه شهرستان اندیمشک متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند