Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@08:04:06 GMT

ادعای سایت AFC درباره صعود تراکتور

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۶۹۸

ادعای سایت AFC درباره صعود تراکتور

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها تیم های بدون شکست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم شارجه به مصاف هم می روند. در دیداری که تراکتور برای صعود باید از سد الشارجه عبور کند و به انتظار بنشیند که در سایر گروه ها، نتایج دلخواه آنها به دست آید.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش نمایش دیدار حساس امشب، به وضعیت فعلی دو تیم و جدول رده بندی پرداخته و اینکه تبریزی ها از شانس ضعیفی برای صعود برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب آمده است: امیدهای اندک تراکتور ایران برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا منوط به پیروزی در بازی امشب مقابل الشارجه امارات است.

روز دوشنبه، تراکتور پس از چهارمین تساوی خود در ۵ بازی، باعث شد تا این تیم ایرانی در کنار صدرنشین گروه یعنی الشارجه تنها تیم های بدون شکست این تورنمنت باقی بمانند اما آنها با تنها پیروزی که در این رقابت ها کسب کرده اند، اکنون ۷ امتیازی هستند و حتی پیروزی در مسابقه پایانی مقابل الشارجه، ممکن است برای صعود آنها به مرحله بعدی کافی نباشد.

در پنج حضور قبلی تراکتور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، آنها فقط یک بار و در سال ۲۰۱۶ موفق شدند به مرحله حذفی راه یابند. جایی که آنها در گروهی که شامل الهلال، پاختاکور و الجزیره بود، با ایستادن در صدر جدول، راهی مرحله بعد شدند.

تراکتور پس از تساوی ۳ – ۳ در نخستین بازی خود مقابل پاختاکور، هیچ گلی دریافت نکرده است. رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل تیم سابقش الشارجه در روز دوم مسابقات، در چهار بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است و در بیش از ۶ ساعت مسابقه فوتبال، این تیم هنوز گلی دریافت نکرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا تراکتور لیگ قهرمانان آسیا برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com