Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان آذربایجان‌ شرقی روز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت‌ماه در تبریز آغاز به کار کرد.

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان استان با حضور ۲۰۰ متسابق امروز، ۹ اردیبهشتماه در محل مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد صادق‌زاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در حاشیه این مسابقات، گفت: بعد از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات ۲۰۰ نفر از نفرات برتر به مرحله استانی راه یافته‌اند که در پنج رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این مسابقات در پنج رشته قرائت تحقیق، حفظ کل ، حفظ ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه و احکام در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که ۲۰ نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: ۳۸ نفر در بخش حفظ، ۳۷ نفر در بخش احکام، ۷۸ نفر در بخش قرائت و ۴۸ نفر نیز در بخش نهج البلاغه با هم رقابت خواهند کرد.

صادق زاده با بیان این‌که برگزاری این مسابقات به دلیل داشتن فرصت مناسب تمرین آماده سازی متقاضیان از کیفیت مطلوبی برخوردار است، افزود: مرحله کشوری این مسابقات در مردادماه به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

گفتنی است، سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و ششمین دوره مسابقات فرهنگیان آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان به‌صورت مجازی از ۳۱ فروردین‌ماه آغاز شده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسابقات قرآنی فرهنگيان مرحله استانی مسابقات قرآن دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بارش‌ها در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عبدلی میزان بارش سال آبی گذشته آذربایجان شرقی (از ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) را ۱۵۲.۳ میلیمتر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: بارش سال آبی امسال نسبت به بارش ۲۳۵.۲ میلی متری بلندمدت کاهش ۳۵.۵ میلیمتری را نشان می‌دهد.

عبدلی با اشاره به اینکه بیشترین بارش سال آبی امسال در استان آذربایجان شرقی از ایستگاه‌های مرند با ۲۷۲.۷ و ورزقان با ۲۷۲.۱ میلی متر گزارش شده است گفت: کمترین بارش در ایستگاه میانه به میزان ۱۲۸.۱ میلیمتر ثبت شده است.

وی بیشترین افزایش بارش استان در سال آبی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را مربوط به ورزقان با ۱۳۲.۵ میلی متر افزایش عنوان کرد و افزود: بیشترین کاهش بارش مربوط به چاراویماق با ۴۹.۸ میلیمتر کاهش است.

عبدلی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایستگاه چاراویماق ۲۸۴ میلیمتر بارندگی ثبت شد در حالی که امسال ۲۳۴.۲ میلی متر بارش داشتیم.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی در مقایسه بارش‌های فصل جاری (ابتدای فروردین تا ۱۷ اردیبهشت) نسبت به بلند مدت گفت: در بهار امسال ۷۶.۸ میلی متر بارش در استان ثبت شد که نسبت به بارش ۸۳.۷ میلی متری بلند مدت در زمان مشابه ۶.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان شرقی
  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد