Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:40:45 GMT

محکومیت 6 پزشک همزمان در کارون + جزئیات

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۰۴۰

محکومیت 6 پزشک همزمان در کارون + جزئیات

 6 پزشک در شهرستان کارون به ویزیت رایگان یکصد مددجو محکوم شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون گفت: ۶ پزشک در شهر کوت عبدالله به دلیل مدیریت نکردن پسماندهای عفونی به ارائه خدمات رایگان به یکصد نفر از مددجویان این منطقه به مدت ۲ سال محکوم شدند.

به گزارش رکنا، عباس ظاهری شهماروندی افزود: رای نهایی در پی شکایت سال گذشته اداره محیط زیست کارون ، علیه ۶ مطب پزشکی در شهر کوت عبدالله به دلیل عدم مدیریت صحیح پسماند با رای قاضی دادگاه اهواز عفونی صادر شده و متخلفان محکوم به ارائه خدمات رایگان به یکصد نفر از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ظرف مدت ۲ سال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محکومیت 6 پزشک در کوت عبدالله کارون

وی اضافه کرد: چند مطب پزشکی و مرکز خدمات درمانی دیگر در شهر کوت عبدالله به دلیل مدیریت نکردن پسماند عفونی از سوی اداره محیط زیست به دادگاه معرفی شده‌اند که پرونده آنها در مرحله رسیدگی قضایی است.

بر اساس رای دادگاه کیفری ۲ اهواز، پزشکان متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق انباشت و تخلیه پسماندهای پزشکی در محیط و فضای باز به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شدند، سپس ارائه خدمات عمومی رایگان به مدت ۲ سال به مددجویان شهرستان کارون تحت نظر واحد اجرای احکام کیفری به عنوان مجازات جایگزین حبس تعیین شده است. گزارش معاینه و ویزیت یکصد نفر از مددجویان باید به واحد اجرای احکام کیفری ارائه شود.

شهرستان کارون در جنوب اهواز قرار دارد که در سال ۱۳۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد.

در روزهای اخیر، یک شرکت آلاینده به دلیل انتشار بوی نامطبوع به کاشت و نگهداری یک هزار اصله نهال در شهرستان کارون و نگهداری از آنها در طول یک سال به عنوان مجازات جایگزین محکوم شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پزشک کارون حبس تعزیری اخبار حوادث پزشک محکوم کارون سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون ایران بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی کرونا فیلم ظریف قیمت دختر تهرانی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها