Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:04:52 GMT

راهکار جالب رئال برای خلاصی از مهاجم گرانقیمت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۱۶۱

راهکار جالب رئال برای خلاصی از مهاجم گرانقیمت

رئال مادرید قصد حفظ لوکا یوویچ را ندارد و پیشنهاد معاوضه او را به آینتراخت فرانکفورت خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بود که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در زمان حضور در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ در تابستان گذشته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال لوکا یوویچ اخیراً طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت و حالا به نظر می رسد که رقم خوردن این اتفاق قطعی خواهد بود. در همین راستا نامزد ستاره صربستانی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن از دلتنگی خود برای فرانکفورت بعد از پایان فصل صحبت کرده است؛ موضوعی که نشان می دهد یوویچ به طور قطع به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت.

 

با این حال به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید علاقه چندانی به حفظ این بازیکن داشته باشد و این امکان وجود دارد که یوویچ بعد از بازگشت به رئال مادرید دوباره به یک تیم دیگر قرض داده شود یا اینکه به طور کلی به فروش برسد.

 

 

 

 

طبق ادعای نشریه بیلد، رئال مادرید قصد دارد ایده معاوضه یوویچ با آندره سیلوا را مطرح کند. ستاره پرتغالی سابق میلان و سویا در این فصل توانسته در 31 بازی، 26 گل برای فرانکفورت بزند و 9 پاس گل بدهد. او یکی از عوامل حضور تیم آلمانی در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

یوویچ تا 2025 قرارداد دارد و رئال حاضر است با 20 میلیون یورو این بازیکن را به فرانکفورت بدهد و در عوض با 40 میلیون یورو سیلوا را جذب کند. به این ترتیب جذب ستاره پرتغالی تنها 20 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. او فصل 19-2018 را قرضی در سویا توپ زد و با فضای فوتبال اسپانیا کاملا آشناست. سیلوا در 40 بازی برای سویا 11 گل زد و سه پاس گل داد.

 

اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ آث میلان آندره سیلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ آث میلان آندره سیلوا رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه