Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@20:17:19 GMT

احداث ۵ بیمارستان صحرایی ارتش

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۷۰۳

‍‍‍‍‍‍

با دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساخت ۵ بیمارستان صحرایی ارتش در کشور عملیاتی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی حداقل پنج بیمارستان صحرایی به منظور مقابله با بیماری کرونا در کشور احداث کند.
 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی بیمارستان صحرایی ارتش منطقه اصفهان گفت: به روح همه شهدای عرصه سلامت درود می‌فرستیم و به کادر درمان جبهه سلامت از جمله همکارانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران که به صورت مستقیم در خط مقدم قرار دارند، خدا قوت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ارتش در همه حوادث در کنار مردم قرار داشته و در بیماری کرونا نیز در کنار مردم است و با عزم و اراده و توانایی کمک‌های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در این خصوص خواهد کرد.

موسوی با تقدیر از تلاش‌های ارتش منطقه اصفهان در احداث بیمارستان صحرایی، خطاب به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حداقل پنج بیمارستان با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و استانداران در کشور احداث شود و تا از این طریق بخشی از بار مسؤولیت از مجموعه بهداشت و درمان کم شود.   وی با اشاره به گزارش ارائه‌شده از احداث بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی در اصفهان توسط ارتش، ادامه داد: این اقدام الگوی خوبی برای بهره‌وری بیشتر از توانایی‌های ۲ طرفه ارتش و کادر درمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا است.   وی اضافه کرد: همچنین فرمانده نیروی زمینی به عنوان فرمانده میدان با توجه به شناخت از ظرفیت‌های انسانی ارتش در تأمین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه بهداشت و درمان اقدامات لازم را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین امروز از بخش‌های بیمارستان صحرایی ارتش بازدید کرد. امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این ارتباط بر تسریع در اجرایی شدن دستورات فرمانده کل ارتش تأکید کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بیمارستان صحرایی ، فرمانده کل ارتش ، کرونا ، بیماری کرونا ، ارتش ، امیر سرلشکر موسوی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی فرمانده کل ارتش کرونا بیماری کرونا ارتش امیر سرلشکر موسوی بیمارستان صحرایی ارتش فرمانده نیروی زمینی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا