Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، یونس آزادپور دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: هفت نفر از ماموران نیروی انتظامی در درگیری‌های روز گذشته منطقه " کهمان" زخمی و مجروح شده‌اند که بدون شک با متخلفان هتک حرمت به این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.

یونس آزادپور  اظهار داشت: برخی اهالی منطقه کهمان با استفاده از ایجاد سپر انسانی توسط زنان روستا و بکارگیری انواع سلاح سرد و گرم مانع اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی و حرائم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برخی سو استفاده گر‌ها با تصویرداری و انتشار کلیپ‌هایی از این حوادث و وارونه جلوه دادن قضایا سعی در خلاف واقع نشان دادن حقایق داشتند که سه نفر از آنان شناسایی و دستگیر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله با بیان اینکه منتشرکنندگان این کلیپ‌ها برای رسانه‌های معاند و مخالف نظام خوراک تامین کرده اند ادامه داد: ۱۰ نفر از متهمان، معاونان جرم و رئیس یک اداره نیز بازداشت شده اند.

آزادپور با اشاره به ارسال پرونده قضایی رییس یک اداره شهرستان به مرکز استان خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با تک تک قانون شکنان و افرادی که با گستاخی تمام در مقابل دستگاه قضا و مرجع انتظامی ایستاده و مانع اجرای حکم شدند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

او  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از دست اندازی افراد سودجو به جنگل‌ها و منابع طبیعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امر کرده اند دستگاه‌های مسئول باید قاطعانه با تعدی به جنگل‌ها به هر بهانه‌ای از جمله هتل سازی، جذب گردشگر و حتی ساخت حوزه علمیه و برخی توجیهاتِ به ظاهر قابل قبول، مقابله کنند.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند باید اینگونه اقدامات در قانون جرم تلقی شود، افراد سوءاستفاده کننده بی هیچ اغماضی مورد تعقیب قضایی قرار گیرند و با عوامل کوتاهی در دستگاه‌ها نیز به شدت برخورد شود.

آزادپور با تاکید بر اینکه مردم نباید تحت تاثیر فریب فضاسازی رسانه‌ای قرار بگیرند عنوان کرد: مطابق قانون، عرصه و اعیانی تمامی جنگل‌ها، مراتع، بیشه‌های طبیعی و اراضی جنگلی کشور جزو اموال عمومی و انفال محسوب می‌شود و متعلق به دولت است.

او با توصیه به مردم کهمان درخصوص همکاری و همراهی مجدد با مسوولان در اجرای مرحله دوم رفع تصرفات گفت: به زودی و با قاطعیت تمام مرحله دوم اجرای طرح آزادسازی حرائم و رفع تصرفات در این منطقه اجرا خواهد شد و در عین حال با افرادی که حقایق ماجرای درگیری‌های رخ داده در منطقه کهمان را در فضای مجازی وارونه نشان دادند در چارچوب قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.

مرحله دوم آزادسازی اراضی ملی منطقه گردشگری "کهمان" شهرستان سلسله در استان لرستان روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت به دلیل درگیری برخی سودجویان با ماموران نیروی انتظامی دچار حاشیه و تصاویری از این اتفاق در فضای مجازی منتشر شد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب درگیری فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند