Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی استاندار یزد در شورای برنامه ریزی و توسعه تفت گفت : پروژه های اولویت دار این شهرستان مشخص شد و برنامه ریزی لازم نیز صورت گرفت تا قبل پایان مهلت قانونی دولت تکمیل و به اتمام برسد.

وی از مدیران استان خواست تا نهایت اهتمام و تلاش خود را برای اتمام پروژه های نیمه تمام به کار گیرند ،تصریح کرد: این نمونه بررسی پروژه های نیمه تمام دولت در تفت می تواند الگویی برای دیگر شهرستان های یزد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: چنانچه هم افزایی بین دستگاه های مختلف وجود داشته باشد، بیش از ۹۰ درصد مشکلات در استان با همکاری مدیران قابل حل است.

سید جلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به جلسات متعدد برای اولویت بندی پروژه های شهرستان تفت، تصریح کرد: انتظار داریم که پروژه های اولویت دار احصا شود و در مدت باقی مانده تا پایان دولت تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

وی به ظرفیت بالای مجلس در تأمین اعتبار در این مورد اشاره کرد و از مدیران کل استان خواست تا درخواست ها و پیشنهادات خود برای تأمین بودجه را ارایه دهند تا در کمیسیون تلفیق مجلس پیگیری شود.

علیرضا نوکار، فرماندار تفت هم در این نشست گفت: ۴۸ پروژه مربوط به ۱۴ دستگاه اجرایی احصا شده است،  امیدواریم با همکاری دستگاه ها طی چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

در این نشست مطالبه ها و پروژه هایی در حوزه های آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، بهداشت  و درمان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، آب منطقه ای، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان مطرح شد و قول مساعد جهت تکمیل آنها تا پایان دولت داده شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی طرح های عمرانی یزد محمدعلی طالبی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی طرح های عمرانی دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی طرح های عمرانی یزد محمدعلی طالبی تفت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز