Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌ فوتبال پرسپولیس برابر حریف آسیایی خود صف آرایی کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الریان قطر رفت. سرخپوشان ایران در بازی گذشته  برابر الوحده امارات شکست خوردند تا اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را متحمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی:

حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب تیم فوتبال الریان قطر:

فهد یوسف، شجاع خلیل زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، مفاک عود، یوهان بولی و علی فریدون.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱: شوت مغانلو را یونس، دروازه بان الریان دفع کرد.

دقیقه ۲: شوت ترابی از کنار دروازه بان الریان به بیرون رفت.

دقیقه ۳: پاس عالیشاه را مدافعین الریان دور کردند.

دقیقه ۴: خطای بازیکنان الریان روی احسان پهلوان اعلام شد.

دقیقه ۸: ضربه سر مغانلو به تیرک دروازه الریان برخورد کرد.

دقیقه ۱۰: مغانلو از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۳: ارسال مغانلو از سمت چپ زمین بی نتیجه بود.

دقیقه ۱۴: ضربه سر مغانلو به مدافعین الریان برخورد کرد.

دقیقه ۱۹: ارسال عالیشاه را شجاع خلیل زاده، مدافع الریان دور کرد.

دقیقه ۲۰: ارسال ترابی به عالیشاه رسید و شوت او از بالای دروازه الریان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ضربه علی فریدون را حامد لک، دروازه بان پرسپولیس گرفت.

دقیقه ۲۶: گل اول پرسپولیس را مغانلو به ثمر رساند.

دقیقه ۲۸: ارسال کوم را مدافعین پرسپولیس دور کردند.

دقیقه ۳۳: شوت احسان پهلوان،گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید

استقلال؛ بکش تا زنده بمانی/ بررسی احتمالات صعود نماینده‌های ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران الریان قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در بازی با سپاهان برای دویست و پنجاه و نهمین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید تا جایگاه خود در رتبه پنجم باسابقه‌ترین بازیکنان باشگاه را تثبیت کند. او حالا تنها سیدجلال حسینی، حسین عبدی، محمد پنجعلی و علی پروین را بالاتر از خود می‌بیند.

با این حال امید عالیشاه در ابتدای فصل امید زیادی داشت تا از رکورد 264 بازی حسین عبدی عبور کند. حالا اما در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر و باتوجه به حذف پرسپولیس از رقابتهای جام حذفی، این هدف برای امید عالیشاه غیرممکن شده است.

عالیشاه به دلیل اخراج در بازی سپاهان و محرومیت از دیدار نساجی، امکان حضور در هفته بیست و ششم را ندارد تا به این ترتیب حداکثر رکورد او در پایان فصل جاری 263 بازی برای قرمزها باشد که البته این آمار نیز تنها در صورتی ثبت می‌شود که تمام چهار بازی پایانی فصل را انجام دهد.

جالب است بدانید که سیدجلال حسینی هم موقعیتی شبیه به عالیشاه داشت. او هم در لیگ بیست و یکم به نزدیکی رکورد محمد پنجعلی و جایگاه دوم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رسید اما تنها 3 بازی کم آورد و در پایان فصل نیز برای همیشه با دوران بازیکنی وداع کرد.

حالا قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و او تنها در صورتی شانس عبور از پنجعلی را خواهد داشت که قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کند اما در غیر این صورت حداکثر به رتبه سوم برسد.

عالیشاه با صدر جدول باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس 82 بازی فاصله دارد و به نوعی باید سه فصل کامل و مستمر را در پرسپولیس بماند تا بتواند رکورد تاریخی علی پروین را بشکند. با این حال او تنها 32 سال دارد و از فرصتی تاریخی برای رسیدن به رکورد علی پروین برخوردار است.

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس